اردبیل/

زیر سئوال بردن دولتی که زمان آن تمام شده فرهنگ خوبی نیست

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: زیر سئوال بردن دولتی که زمان آن تمام شده فرهنگ خوبی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری دیروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل و در حضور معاون اول رئیس جمهور افزود: رفتار پسندیده و فرهنگ مناسب و خوبی نیست که خدمات دولتی را که عمر آن رو به اتمام است و زحمت کشیده زیر سئوال ببریم.

وی با بیان اینکه فرهنگ خوب این است که از زحمات دولت قدردانی شود، گفت: دولت دهم فرهنگ جدیدی در عرصه خدمتگزاری و دولت مداری ایجاد کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با اشاره به خدمات غیرقابل انکار دولت در پنج محور یادآور شد: احیاء مناطق محروم و توجه و توسعه روستاها از جمله اقدامات مثبت دولت بود که باید در دولت های اینده نیز تداوم داشته باشد.

وی ایستادگی دولت در بحث هسته ای را حرکت ممتازی عنوان کرد و تاکید کرد: احیاء طرحهای هسته ای کشور در دولت فعلی ستودنی بود و نمی شود آن را انکار کرد.

جعفری ادامه داد: در توسعه نیروگاه ها نیز دولت اقدامات موثری داشت، از جمله ساخت صفحه سوخت، غنی سازی 20 درصدی و... که در سایه این اقدامات ما امروز می توانیم صادر کننده دانش هسته ای باشیم.

وی اجرای فاز اول طرح هدفمندی یارانه ها و طرح مسکن مهر را از دیگر محورها و اقدامات مثبت دولت برشمرد و تصریح کرد: سفرهای استانی و حضور در مناطق روستایی و محروم و آشنایی با مشکلات از مهمترین اقدامات دولت در زمینه خدمتگزاری و دولت مداری بود./س


برچسب ها: اردبیل ، زیر ، سئوال ، بردن ، دولت ، فرهنگ ، خوبی ، نیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.