صابر ابر و هومن سیدی به جمع بازیگران نمایش ”بی‌انتخاب” پیوستند

صابر ابر، مهران احمدی و هومن سیدی به جمع بازیگران اثر نمایشی ”بی‌انتخاب” (آگاهی بدون انتخاب) با اجراگردانی امیر کنجانی پیوستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی گروه نمایش آکادمی هنر، در این اثر هنری که در بزرگ ترین صحنه نمایش کشور به مساحت 1300 متر اجرا خواهد شد، چند چهره سینمایی و تئاتری با همراهی یک ارکستر زنده 30 نفره به بازی خواهند پرداخت.
در پروژه چند هنری ”بی انتخاب” که تلفیقی از نمایش، موسیقی، معماری و چیدمان است، محسن رستگار، کاظم سیاحی، آزاده صمدی و نازگل نادریان نیز نقش آفرینی خواهند کرد و به زودی دیگر بازیگران این اثر نمایشی نیز معرفی خواهند شد.
امیر کنجانی که تجربه های متفاوتی در عرصه موسیقی ارائه کرده است، این بار با عنوان اجرا گردان اثر چند هنری ”بی انتخاب” (آگاهی بدون انتخاب) را به تهیه کنندگی مجید رحیمی جعفری و محمد عقیلی در پردیس سینمایی ملت روی صحنه خواهد برد.
از دیگر هنرمندان و عواملی که در شکل گیری این نمایش نقش دارند، می توان از رضا بهجت طراح نور، ندا نصر طراح لباس، آرش مالمیر و امیر کنجانی طراحی آکسسوار، هدیه میرزاده مدیر پشتیبانی و برنامه ریزی، نیما محبی دستیار و برنامه ریز، مریم نظری مدیر ارکستر، پریسا درخشنده دستیار مدیر ارکستر، سعید غفاری مدیر صحنه، الهه عقیلی و امیر قدرتی دستیاران تهیه، عباس یوسف شاهی کارگردان تلویزیونی، کیاوش زارع طلب و سیدمصطفی رضوی گروه تولید، محمدرضا رستمی مشاور رسانه ای، سالار سالاری عکاس و ساناز محمد علیها هماهنگی نام برد. همچنین امیر کنجانی علاوه بر اجرا گردانی، طراحی صحنه، طراحی صدا و آهنگسازی این اثر را نیز بر عهده دارد.
گفتنی است، نمایش ”بی انتخاب” از اواخر دهه اول تیرماه در پردیس سینمایی ملت (طبقه 2+) اجرا خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند با رجوع به تارنمای آکادمی هنر www.academyhonar.ir اخبار این اثر نمایشی را دنبال و به زودی برای خرید بلیت اینترنتی آن اقدام کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار