پس از بیانیه های متفاوت و پیاپی باشگاه های پرسپولیس و سپاهان در روزهای اخیر ، اینبار :

خوروش : پرسپولیسی ها حرف زیاد می زنند ، مهم نیست چه می گویند

سرپرست سپاهان بعد از ادعای تازه پرسپولیسی ها در مورد دستکاری مسئولان سپاهان در تاریخ عقد قرارداد قاسم دهنوی گفت : پرسپولیسی ها حرف زیاد می زنند ، می توانند ، ثابت کنند.

خوروش ، سرپرست سپاهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : پرسپولیسی ها عادت دارند برای اینکه جوسازی کرده و حرف را کم و زیاد کنند ، لقمه را دور سر خود می پیچانند و حقیقت را از مسیر اصلی خارج می کنند.
وی افزود : قاسم دهنوی رسما یکی از بازیکنان سپاهان است که با این تیم قرارداد  ثبت شده دارد. اگر پرسپولیسی ها مدعی هستند که در این فصل دهنوی جذب این تیم شده ، درست نیست  زیرا هنوز کسی برای کسب رضایتنامه اقدام نکرده است . پس مطمئنم  قاسم از سر تعارف با  علی دایی  با  باشگاه  بر سر یک  قراداد داخلی به توافق رسیده است .
وی ادامه داد : سند حرف های من ، مدیر برنامه های قاسم دهنوی است . علیپور به صراحت  قراداد  قاسم را با سپاهان تایید می کند و این ادعای تازه  را  که  پرسپولیسی ها  در مورد  دستکاری  تاریخ عقد قرداد عنوان می کنند  را  غیر واقعی می داند . با این حال ما آماده ایم که مدارک این باشگاه را برای اثبات ادعایش ببینیم  و بدانیم پرسپولیس  با چه مدرکی فکر می کند زمان  عقد قرارداد   آنها  با دهنوی قبل از ما بوده است.
خوروش با تاکید بر این توصیه رعایت مسائل اخلاقی  وقانونی چندان هم بد نیست  افزود:  به هر حال دهنوی با سپاهان قرارداد دارد ،  تا پایان زمان نقل وانتقالات همه چیز معلوم می شود که چه بازیکنی کجا پا به توپ می شود.
برچسب ها: خوروش ، سپاهان ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار