مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت:تدوین وارتقاء استانداردهای فروشندگی و بالا بردن سطح مهارتی نیروی کار از اهداف مهم انعقاد تفاهم نامه میان این اداره کل و اتحادیه صنف خرازی فروشان است.

حمید رضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای تعامل و همکاری بیشتر میان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و سایر نهادهای اجرایی بعد از ظهر امروز تفاهم نامه  همکاری میان این اداره کل و اتحادیه صنف خرازی فروشان و وابسته استان تهران منعقد شد.
وی در ادامه به اهداف این تفاهم نامه اشاره وتصریح کرد: ایجاد و توسعه مشاغل و حرفه های مرتبط ، تدوین استانداردهای فروشندگی و مهندسی فروش و آموزش آن ها در تمامی رشته های مرتبط با موضوع اتحادیه و تأمین نیاز های آموزشی از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.
خانپور به دیگر اهداف نیز اشاره و اظهار داشت: ارتقای سطح مهارتی نیروهای کار در رشته های مراقبت و زیبایی، آرایشی و بهداشتی، هدایت دستاوردهای پژوهشی با رویکرد تجاری سازی در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر تقویت شایستگی های عمومی، تخصصی و فنی مورد نیاز نیروی انسانی ماهر جهت فروشگاههای سراسر تهران از دیگر اهداف مورد نظر است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خاطر نشان کرد: آینده پژوهشی ، شناسایی و معرفی مشاغل و حرفه های مرتبط ، حمایت از کارورزی در فناوری های مرتبط با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار به کارگری امکانات طرفین برای ایجاد پیوند و هماهنگی میان سازمان و اتحادیه جهت استفاده از ظرفیت های مراکز فناوری و صنعتی منطقه نیز از تعهدات مشترک در این تفاهم نامه است./ف
برچسب ها: اتحادیه ، انعقاد ، خرازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار