وزیر راه و شهرسازی گفت : از جمله خدمات ما در حوزه راه و شهرسازی افزایش وسعت اتوبانها و آزاد راه ها در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطقی که در آنها مسکن مهر ساخته شده است و در این راستا اقدامات خوب و مطلوبی انجام شده است.

نیکزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اقدامات اخیر در حوزه توسعه راهها گفت :ما در حوزه راه و شهرسازی توسعه راه ها را در همه استنها و شهرستانهای تهران در دستور کار قرار داده ایم تا رفت و آمد و حمل و نقل برای مردم و ساکنین این مناطق با سرعت بیشتری انجام شود .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به ضرورت توسعه راهها با توجه به افزایش بارگزاری جمعیت در مناطق مختلف کشور تصریح کرد :با واگذاری مسکن مهر در شهرستانهایی مانند پردیس و پرند و سایر شهر ها و استانها بارگزاری جمعیت ر این مناطق بیشتر از قبل می شود و مردمی که در این منازل ساکن می شود نیازمند امکانات مختلف در همه زمینه ها در شهرستان پردیس هستند .

وزیر راه   و شهرسازی در خاتمه اظهار داشت اظهار داشت :از جمله خدمات ما در حوزه راه و شهرسازی افزایش وسعت اتوبانها و آزاد راه ها در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطقی که در آنها مسکن مهر ساخته شده است و در این راستا اقدامات خوب و مطلوبی انجام شده است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.