قم/آیت‌الله نوری‌‌همدانی؛

اعتقاد کامل به ولایت فقیه ویژگی بارز کاندیدای اصلح است

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت:‌ اعتقاد کامل به ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کاندیدای اصلح باید از آن برخوردار باشد و این ویژگی‌ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار   قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در پایان درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، به   قیام 15 خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل قیام خود را در سال 42 آغاز کرد و علیه طاغوت زمان به پا خواست و در نهایت این قیام در بهمن 57 به سرانجام رسید.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی با قیام خود حرکتی جهانی را رقم زد و موجب عزت و سربلندی اسلام و مسلمین شد بیان کرد: امام خمینی با قیام خود روحیه استقلال را در ملت‌های مستضعف دنیا زنده کرد و موجب شد که ابرقدرت‌های دنیا منزوی شوند.
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات وهابیت علیه شیعیان در کشورهای مختلف دنیا اشاره کرد و بیان داشت: امروز شاهد هستیم که مراکز وهابیت در جهان به کانون‌هایی برای ایجاد فتنه و جاسوسی تبدیل شده‌اند و خون مسلمانان را به زمین می‌ریزند.
وی توجه به مشکلات اقتصادی و چاره اندیشی برای حل این مشکلات را از دیگر ویژگی‌های کاندیدای اصلح دانست و ادامه داد: توجه به مردم و درک کردن شرایط و مشکلات آنان و تلاش برای رفع این مشکلات از دیگر خصوصیات کسی که می‌خواهد بر مسند ریاست قوه مجریه قرار گیرد./س
برچسب ها: قم ، اعتقاد ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.