می خواهم جذاب باشم

تا به حال در یک چشم به هم زدن عاشق شده اید و برای جذاب تر شدن تلاش کنید و خود را در تکاپو بیندازید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ بعضی وقت ها آدم ها در یک نگاه عاشق می شوند، شاید به این خاطر که شمار با تصویری که از زن یا مرد رویایی در ذهنشان دارند مطابقت دارید، یا شاید به خاطر خصوصیات ظاهری تان، یا به خاطر اینکه در شرایط خاصی شما را دیده اند، یا هرچیز دیگری.
بعضی وقت ها هم یک روند نسبتا طولانی می گذرد تا کسی به شما علاقه مند شوید. طرف مقابل شما هرطوری که عاشق شما شده باشد، شما می توانید عشق او نسبت به خودتان را از این هم سوزان تر کنید و برایش جذاب تر شوید.
جذابیت دو لایه دارد: لایه اول سطحی تر است و به خصوصیات ظاهری شما بر می گردد، و لایه دوم عمیق تر است و به رفتارها، طرز تفکر و درونیات شما مربوط می شود.
شما برای اینکه جذاب تر شوید باید روی هر دو لایه کار کنید. لایه اول جذابیت تأثیر آنی تری دارد، در حالی که لایه دوم تأثیر ماندگار تر و عمیق تری می گذارد.
شما می توانید جذاب تر شویداگر:با اعتماد به نفس باشید،این مهمترین راز جذابیت در تمام دنیاست.  برای اینکه با اعمتاد به نفس باشید باید خودتان را قبول داشته باشید و برای اینکه خودتان را قبول داشته باشید باید آدم قابل قبولی باشید.
اگر احساس می کنید زیاد خودتان را قبول ندارید نگاهی بیندازید و ببینید چرا این حس را دارید.
اخلاق خوبی ندارید؟ تغییر خصوصیات اخلاقی کمی سخت است و وقت می برد اما ارزشش را دارد. اخلاق های بدتان را با کمک دیگران پیدا کنید و آنها را تغییر بدهید، یک تغییر کوچک مساوی است با یک تحول بزرگ در رابطه تان.
اندام خوبی ندارید؟ اگر از تناسب اندامتان راضی نیستید، نزدیکترین باشگاه ورزشی محلتان چشم انتظار شماست.
یا حتی در خانه هم می توانید همت کنید و با تمرینات ورزشی مرتب به اندام ایده آل متناسب با وضعیت بدنی خودتان برسید.
خود ورزش به تنهایی می تواند با تغییر هورمون ها ومواد شیمیایی بدنتان به شما اعتماد به نفس بدهد، حتی اگر به اندام ایده آل نرسید. یا شاید اصلا هیچ مشکلی ندارید فقط از نقاط قوت خودتان آگاه نیستید یا خودتان را نامنصفانه با دیگران مقایسه می کنید.
پس شاید لازم باشد دوستانتان را تغییر دهید و با آدم هایی بگردید که به شما اعتماد به نفس می دهند و دیگر این که دنبال ارزش هایی عمیق تر در وجود آدم ها هستند.
همچنین می توانید تمام دستاودهای زندگی و نقاط قوت شخصیتی تان را بنویسید و به دیوار اتاقتان بچسبانید. هر وقت هم چیز جدیدی یادتان آمد به آن اضافه کنید.
از جمله های تاکیدی هم استفاده ببرید. با این کار در واقع دارید با ناخود آگاهتان حرف می زنید و مسیرهای عصبی تازه ای در مغزتان ایجاد کنید تا خود را بیشتر قابل قبول بدانید./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار