قم/ با آغاز تبلیغات؛

تنور انتخابات با آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا داغ‌ تر می‌شود

امروز با آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا تنور انتخابات داغ ‌تر از گذشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از امروز برای دستیابی به صندلی شوراها آغاز شد و تنور انتخابات را گرم‌تر از قبل کرد.

کاندیداهای تایید صلاحیت شده شهر قم نیز همانند دیگر شهرها و روستاها رقابت خود را برای نشستن بر روی صندلی شورای شهر آغاز کردند، شورایی که این دوره تعداد اعضای آن از 9 به 21 نفر افزایش یافته است و افرادی بیشتر می‌توانند برای خدمت به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت به شورای شهر وارد شوند.

از امروز صبح عکس‌های کاندیدها با ژست‌های مختلف در نقاط مختلف شهر قابل مشاهده است و چهره شهر قم بیش از پیش انتخاباتی شده و تبلیغات کاندیداها رسما کلید خورد.

از دیوار شهر تا راهیابی به شورای شهر اعتماد مردم قرار دارد که باید از سوی کاندیداها جلب شود اما در این میان آنچه مهم است رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخلفات در تبلیغات و تخریب رقبا است که باید به شدت مورد توجه کاندیداها قرار گیرد.

کاندیداها تنها باید به معرفی خود بپردازند و برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند و پس از آن کنار بنشینند و اجازه بدهند تا مردم آنکه را که به نظرشان برای شهر مفیدتر است انتخاب کنند و زمام امور شهر را برای چهار سال به او بسپارند.

مهلت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا از صبح امروز آغاز شده و تا 24 ساعت مانده به آغاز انتخابات ادامه خواهد داشت و در این مدت بر عملکرد کاندیداها نظارت جدی صورت خواهد کرد و طبق آنچه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات قم گفته هیئت‌های اجرایی و نظارت می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی کاندیداها از انتشار نام آن‌ها در آگهی انتخابات خودداری کنند./س

برچسب ها: قم ، تنور ، انتخابات ، داغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.