راحمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دانشگاه‌ بهترين مكان براي ارزيابي شعارهاي كانديداهاي رياست‌جمهوري

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم گفت: با توجه به جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی و به چالش کشیدن سخنان نامزدهای ریاست‌جمهوری از سوي دانشجويان، مي‌توان دانشگاه را بهترین مکان برای سنجش شعارهاي انتخاباتي نامزدها به حساب آورد.

محسن راحمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معیار مردم براي شناخت از کاندیداهای ریاست‌جمهوری اظهار داشت: با توجه به جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی و به چالش کشیدن سخنان نامزدهای ریاست‌جمهوری از سوي دانشجويان، مي‌توان دانشگاه را بهترین مکان برای سنجش شعارهاي انتخاباتي نامزدها به حساب آورد.
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه قم افزود: به دلیل تدبیر اشتباه از سوی وزارت‌علوم مبنی بر برگزاری زود هنگام امتحانات این امر نیمه کاره رها شد، اما با اين‌حال براي مشخص شدن میزان عملی بودن شعارهاي انتخاباتي، جلساتي را در فضاي دانشگا‌ه با حضور کارشناسان و كانديداهاي انتخاباتي به منظور نقد و بررسي اختصاص داديم.

راحمی در پایان با تاكيد بر اعلام مبنای برنامه‌هاي کاندیداهای ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: اگر توسعه مبتني بر غرب باشد مطمئنا اين مبحث با الگوی پیشرفت اسلامی رايج در کشور هماهنگ نخواهد بود و مشکلاتي را در جامعه ايجاد مي‌کند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار