اردبیل/

امکان دریافت شبکه های صدا و سیما در مناطق مرزی جمهوری آذربایجان فراهم شد

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با افتتاح فرستنده دیجیتال زمینی در شهرستان های مرزی استان اردبیل علاوه بر مردم منطقه امکان دریافت و مشاهده شبکه های دیجیتال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای مرزنشینان مرزی جمهوری آذربایجان نیز فراهم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /حجت الاسلام حبیب برومند امروز در آیین بهره برداری از سامانه دیجیتال رسانه ملی در پارس آباد افزود: راه اندازی سیستم دیجیتال به لحاظ فعالیت چند کانال تلویزیونی کشورهای همسایه از خواسته های به حق و جدی مردم این مناطق بود که با افتتاح آن شاهد تحقق یکی از آرزوها و مطالبات اساسی شهرستان های پارس آباد و بیله سوار هستیم.

وی گفت: با قرار گرفتن پارس آباد و بیله سوار زیر پوشش شبکه های دیجیتال رسانه ملی خدمت بزرگی به فرهنگ و باورهای مردم ولایی این مناطق شده است.

استاندار اردبیل نیز در این آیین گفت: افتتاح سامانه دیجیتال از مطالبات مهم مردم ، امام جمعه و نماینده پارس آباد بود.

اکبر نیکزاد افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل به تعهدات خود به خوبی و طور کامل عمل کرده است.

وی پارس آباد را یک شهرستان ولایت مدار دانست و گفت: با وجود قرار گرفتن این منطقه در خط اول هجمه های فرهنگی دشمنان حضور مردم شهید پرور بویژه جوانان پارس آباد در نمازهای جمعه و جماعات زبانزد عام و خاص است.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به نقش صدا و سیما در تقویت فرهنگ غنی ایرانی ، اسلامی و باورهای مذهبی و دینی نسبت به راه اندازی فرستنده دیجیتال در دیگر شهرستان های استان تاکید کرد/س




برچسب ها: اردبیل ، شبکه ، های ، صدا ، و ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.