گیلان/

برنامه‌های متعددی برای کشور دارم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با برنامه‌های متعددی وارد انتخابات شدم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حسن روحانی لحظاتی پیش در دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت از حضور پرشور مردم گیلان در عرصه‌های سیاسی قدردانی کرد.

امام جمعه رشت نیز در این دیدار با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات 24 خرداد اظهار کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی برای آحاد ملت است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی با بیان اینکه شورای نگهبان عملکرد صحیحی در احراز صلاحیت‌ها داشت، افزود: تمام سلایق در انتخابات حضور دارند.

وی با اشاره به اتمام فاز نخست حوزه امیرالمومنین (ع) رشت اذعان کرد: این حوزه در 40 هکتار بنا شده و فاز نخست آن با نظارت متخصصان به پایان رسیده است.

امام جمعه رشت، حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) را یکی از افتخارات گیلان دانست و تصریح کرد: این حوزه در کمترین زمان ممکن ساخته شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 حسن روحانی کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری به همراه محمدباقر نوبخت، عبدالغفار شجاع رئیس ستاد روحانی در گیلان، احمد ناطق‌نوری، عسگر اسلام‌دوست کاربندی، سید رضا اکرمی و تنی چند از اعضای ستاد گیلان  قدردانی کردند.

بیش از 40 عکاس، خبرنگار و تصویربردار به همراه روحانی در سفر چند ساعته به گیلان او را همراهی می‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.