سنندج/

حضور فعالانه در انتخابات نشان از اعتلای سطح فرهنگ مردم است

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: حضور فعالانه در انتخابات نشانه اعتلای سطح فرهنگ مردم است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت الاسلام علی مرادی افزود: انتخابات در طول عمر چند دهه انقلاب از 12 فرودین 1358 تا کنون به عنوان اعلام حضور پایدار و دشمن شکن توانسته است نظام را بیمه نماید.
وی با اشاره به حوادث اوایل انقلاب بویژه واقعه کردستان گفت: زمانیکه حضور مردم در پای صندوق و حتی اعزام عوامل اجرایی به بعضی مناطق با خطرات جانی مواجه بود و مزدوران استبکار با تهدید مردم سعی داشتند از حضور مردم در مراکز اخذ رأی جلوگیری کنند، این مردم آگاه و ایثارگر با حضوری بسیار فعال، همیشه اسلام و انقلاب را یاری نمودند.
حجت الاسلام مرادی با اشاره به آمار شرکت مردم شهرستان بیجار در انتخابات افزود: میانگین شرکت مردم شهرستان بیجار در استان به نسبت دیگر شهرها بالا است و این حضور نیز در دیگر صحنه های انقلاب مانند 22 بهمن، حمایت از حرکت 9 دی سال 1388، شرکت در نماز جمعه و جماعات مکررا مشاهده شده است.
امام جمعه بیحار گفت: سطح بینش و بصیرت مردم این شهرستان قابل تحسین است که توانسته اند همیشه اصلح ترین فرد را برگزیند.
وی با تبیین وضعیت فعلی کشور و مسائل پیش رو از جمله حفظ کرامت و عزت مردم و کشور در بحث انرژی هسته ای اظهار کرد: رییس جمهور آینده باید با برنامه ای جامع ضمن حفظ کرامت نظام بتواند موضوع هسته ای را به نتیجه برساند و اجازه ندهد با ملت ما رفتار دور از شان رخ دهد.
حجت الاسلام مرادی با اشاره به مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان که بیشتر دامن شهرستان بیجار و قشر تحصیلکرده این شهرستان را گرفته است گفت: کابینه دولت آینده ضمن حفظ وجاهت سیاسی، مذهبی و اعتقاد عملی به ولایت فقیه باید در راستای کاهش حجم بیکاری و تکمیل پروژه های نیمه کاره باید برنامه کاری تهیه نماید./س
برچسب ها: حضور ، فعالانه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.