اردبیل /

کاندیداها انصاف در نقد را اصل بدانند

استاندار اردبیل گفت: کاندیداها و نامزدهای انتخابات چه در عرصه ریاست جمهوری و چه شوراها باید در نقدهای خود منصف بوده و از هرگونه اغراق و رفتارهای فریب‌گونه پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در نشست با جمعی از اهالی شهر پارس‌آباد اظهار داشت: بسیاری از رسانه‌های غربی منتظرند تا برخی سخنان و اقدامات کاندیداها را که بیانگر نقد درست و اصولی نیست و در حقیقت نوعی سیاه‌نمایی و زیر سئوال بردن کارهای انجام شده است، علم کنند تا از این طریق به حقیقت جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌ها و دستاوردها لطمه بزنند.

وی با بیان اینکه نباید به چنین فرصت‌طلبان اجازه کوچک‌ترین حرکت و اقدام خبیثانه و سوءاستفاده‌ای را داد، تصریح کرد: همه باید در مسیر اعتلا حرکت کنیم و با الگو قرار دادن کارهای شایسته گذشتگان چراغ روشن و منوری را برای حرکت‌های آینده در پیش بگیریم.

استاندار اردبیل به سفر کاندیداهای ریاست جمهوری به استان اردبیل و بیان مطالب و موضوعات مختلف در نقد عملکرد دولت اشاره کرد و افزود: ما بدون حساسیت خاص به این گفته‌ها و سخنان حتی از مدیران اجرایی و ارشد استان نیز خواسته‌ایم در کنار و همراه کاندیداها قرار نگیرند و حتی به استقبال بزرگان کشور که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند، نرویم تا هم شائبه‌ای به وجود نیاید و هم اینکه آنها با فراغ باز بتوانند سخنان و نقدهای خود را بهتر مطرح کنند.

نیکزاد در ادامه خاطر نشان کرد: قطعاً مردم صاحب عقل، شعور و بصیرت واقعی هستند و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و شایسته‌ترین فرد را برای حضور در عرصه خدمتگزاری بر می‌گزینند.

وی از تمهید تمام مقدمات برای برگزاری انتخاباتی سالم، شایسته و آبرومند خبر داد و اضافه کرد: بیش از 909 هزار نفر در استان اردبیل واجد شرایط رأی دادن هستند که امیدواریم 24 خرداد شاهد حضور و مشارکت 100 درصدی مردم در عرصه سیاسی و توانمندی‌های کشور سربلندمان باشیم/س  

برچسب ها: اردبیل ، انصاف ، در ، نقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.