پاشازاده:

تیم ملی کشورمان به جام جهانی برزیل صعود خواهد کرد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با وجود کادر فنی و بازیکنان شایسته و توانا به طور مستقیم به جام جهانی صعود خواهیم کرد و برد بازی با لبنان را از آن خود می کنیم.

مهدي پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بازی بسیار خوب و جوانمردانه ای را ارزیابی می کنم و در این بازی هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

پيشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: بازی با لبنان بازی سختی برای تیم ملی کشورمان نیست و با توانایی هایی که کادر فنی و بازیکنان از خودشان نشان دادند صد در صد بازی پرگلی را ارائه خواهند داد.

پاشازاده تأکید کرد: این بازی حساسی برای تیم ملی کشورمان محسوب می شود، به خاطر همین امیدواریم که این بازی بدون درگیری و عصبانیت از سوی بازیکنان تیم ملی به اتمام برسد.

وی در ادامه تأکید کرد: آرامش یکی از مهمترین برگ برنده این بازی است، اگر با آرامش و اعتماد به نفس بازی با لبنان را پشت سر بگذاریم، می توانیم تیم حریف را به راحتی شکست دهیم.

پاشازاده پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: ایران به دلیل بردهایی که تا به حال در مقابل قطر و ازبکستان داشته صد در صد شانس برد بازی با لبنان را خواهد داشت، و ما به دلیل داشتن بازیکنان و کادر فنی متعهد و توانا می توانیم به طور مستقیم این صعود باارزش و عظیم را در جام جهانی برزیل را از آن خود کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار