محرومیت دهنوی از تمامی فعالیت های فوتبالی

شیرینی: از شکایت خود کوتاه نمی آییم! / خوروش: مدارکی برای لغو محرومیت دهنوی ارائه خواهیم داد

قاسم دهنوی تا زمان حضور در کمیته انضباطی از انجان تمامی فعالیت های فوتبالی محروم شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ قاسم دهنوی که پس از امضای قرارداد داخلی با پرسپولیس به اصفهان رفته و با سپاهان قرارداد امضا کرده است که این امر با واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس و شکایت این باشگاه از دهنوی همراه بود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از ارائه مدارک از سوی باشگاه پرسپولیس حق را به این باشگاه داد و دهنوی را تا زمان حضور در کمیته انضباطی از تمامی فعالیت های فوتبالی محروم کرد.

شیرینی: از شکایت خود کوتاه نمی آییم!

سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس در این باره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با نوجه به مدارکی که داشتیم به از دهنوی شکایت کردیم و کمیته انضباطی حکم درستی را در خصوص دهنوی صادر کرد چرا که وی بر خلاف مقررات آیین نامه نقل  و انتقالات وی با دو باشگاه قرارداد امضا کرده بود.

وی ادامه داد: از شکایت خود کوتاه نمی آییم و تا آخر این مسئله را پی گیری می کنیم.

خوروش: مدارکی برای لغو محرومیت دهنوی ارائه خواهیم داد

رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان نیز در این باره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این مسئله را از رسانه ها فهمیدم، بر اساس گفته رسانه ها اقدامی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: هر گاه این حکم بصورت رسمی به دست ما رسید مدارک خود را به کمیته انضباطی ارائه می دهیم تا محرومیت دهنوی از سوی کمیته انضباطی لغو شود.

عالی پور: می خواهیم بدانیم پرسپولیس چه مدارکی ارائه داده است؟!

عالی پور مدیر برنامه های قاسم دهنوی نیز در خصوص محرومیت وی از سوی کمیته انضباطی عنوان داشت: فردا به همراه دهنوی به کمیته انضباطی رفته و مدارکی را که پرسپولیس به آنها ارائه داده را می خواهیم تا ببینیم پرسپولیس چه مدارکی ارائه داده که حکم بر محرومیت دهنوی صادر شده است!/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار