مازندران /

وزارت ورزش به تعهد خود درساخت زورخانه های مشارکتی اقدام کند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خواست نسبت به تعهد خود در احداث زورخانه های مشارکتی در کشور اقدام کنند.

 

نورالله هدایتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: با توافق هایی که حدود یکسال قبل بین سازمان بسیج مستضعفان و وزارت ورزش و جوانان انجام شده بود، مقرر شد تا به صورت مشارکتی این دو نهاد حدود هزار زورخانه در سراسر کشور احداث کنند.

وی افزود : متاسفانه در این مدت هیچ اقدامی رخ نداده و همکاریهای مشارکتی این دو نهاد در چند برگ امضا خلاصه شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور گفت: در این توافق های صورت گرفته زمین مورد نیاز زورخانه ها از سوی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج به وزارت ورزش واگذار و این نهاد ساخت آن را متعهد می شد.

هدایتی افزود: سازمان بسیج کشور حاضر است در همه مناطق و روستاهایی که پایگاه ها و یا حوزه های مقاومت بسیج فعال بوده، مکان های مجهز و استاندارد زورخانه ای و هنرهای رزمی و کشتی پهلوانی را راه اندازی کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور گفت: وزارت ورزش و جوانان بر اساس توافق های صورت گرفته با سازمان بسیج مستضعفان برای ساخت مشارکتی حدود هزار زورخانه در سراسر کشور متاسفانه تاکنون اقدامی نکرده است./س

برچسب ها: احداث ، زورخانه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.