بجنورد/

انعکاس حضور مردم باب الرضا، گنجینه فرهنگ ها با حضور 30 اکیپ گزارشی در خراسان شمالی

صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی،حماسه حضور مردم همیشه در صحنه این خطه را با 30 اکیپ گزارشی منعکس می کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ احمد مهدوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در این باره گفت: 27 گروه خبر، رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی در استان،گزارش حماسه حضور مردم غیور این خطه اعم از کرمانج و ترک و ترکمن و تات و فارس را از نقاط مختلف خراسان شمالی در روز انتخابات پوشش می دهند.

وی افزود:10 گروه خبرنگاران آزاد استان حماسه سیاسی و بصیرت مردم خراسان شمالی را از شهرستانها،شهرها و نقاط مختلف استان در قالب گزارش های خبری،تلویزیونی و رادیویی منعکس می کنند.

مهدوی خاطرنشان کرد:هشت گروه خبری معاونت اطلاعات و اخبار نیز در مرکز استان با حضور در شعب مختلف اخذ رای در نقاط شهری و روستایی این حماسه را در قالب گزارش هایی از رای اولیها،حضور افراد مسن،جوانان،جلوه های ویژه و دیگر موضوعات منعکس خواهند کرد.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی با اشاره به حضور واحد سیار صدا و سیمای خراسان شمالی در شعب اخذ رای گفت:پخش مستقیم برنامه از حداقل 2 شعبه اخذ رای در شهرستان بجنورد از سیمای اترک و ارتباط مستقیم با ستاد انتخابات استان از دیگر اقدامات رسانه در انعکاس شور حماسی مردم خراسان شمالی است .

احمد مهدوی گفت:8 گروه گزارشی رادیو و 4 گروه گزارشگری سیما نیز در این روز با تولید گزارشهای رادیویی و تلویزیونی حضور مردم را منعکس می کنند .

وی با تاکید بر حضور حماسی مردم خراسان شمالی در انتخابات 24 خرداد عنوان کرد:خادمان مردم استان در صدا وسیمای مرکز خراسان شمالی همچون سفر رهبری به استان بار دیگر همت ،بصیرت،آگاهی و ولایت مداری مردم خراسان شمالی را به رخ جهانیان خواهند کشید./س


برچسب ها: انعکاس ، حضور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.