تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در رده سنی جوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می کند.

نادر انصاری دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات جهانی والیبال ساحلی در رده ی سنی جوانان بسیار بالاست. چون تمامی ساحلی بازان شرکت کننده در تورهای بین المللی که جزو بازیکنان صاحب نام هم هستند به کرواسی می آیند.

وی تصریح کرد: من در سال 2008 میلادی در مسابقات دانشجویان جهان که در هامبورگ برگزار شد به عنوان داور در مسابقات جهانی والیبال ساحلی دانشجویان حضور داشتم، سطح این بازیهای بسیار حرفه ای است.

وی تصریح کرد: والیبال ساحلی جهان هم اکنون از نظر فنی از آسیا هم فراتر رفته است و تنها مشکل ما در این مسابقات کم تجربگی ملی پوشان است اگر بتوانند ساحلی بازان جوان ایران در این دوره از مسابقات در جمع شش الی هفت تیم برتر شرکت کننده قرار بگیرند می توان گفت که نتیجه خوبی به دست آورده اند.

وی در خصوص انجام مسابقه تدارکاتی خارجی اظهار داشت: برای ارتقا سطح آمادگی ملی پوشان و آنالیز عملکرد آنها اقدام به برگزاری بازی تدارکاتی با تیمهای آماده داخلی کردیم. برای انجام دیدارهای دوستانه خارجی فرصت کافی به منظور رایزنی و انجام هماهنگی های لازم در اختیار نداشتیم. به خاطر این مسئله تنها مشکل ما کم تجربگی است.

دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبال افزود: با وجود کم تجربگی ولی جوانان ساحلی باز ایرانی در مقابل برترین های جهان از پیش باخته نیستند و به طور قطع حریفان برای گرفتن حتی یک پوئن باید خود را به سختی بیاندازند./آق
برچسب ها: ساحلی ، والیبال ، انصاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار