مشهد/

اعتقاد قلبی و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه مهم ترین ویژگی پاسداران است

با حضور استاندار خراسان رضوی جشن میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت مقام پاسدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسین فروزان مهر در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سوم و چهارم شعبان، سالروز میلاد خجسته ی بزرگ پاسدار دین و آزادگی، امام حسین(ع) و نیز پرچمدار دفاع از حریم ولایت، حضرت اباالفضل(ع) به واسطه رشادت های پاسداران غیور انقلاب اسلامی و ایثارگری جانبازان سرافراز به نام روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

وی سوم شعبان را روز  پاسداری از مکتب اسلام توصیف کرد و گفت: اباعبالله الحسین(ع) به عنوان عصاره ی نبوت و یادگار ولایت، با بذل جان خود، فرزندان و یاران با وفایش، اسلام را احیا کرد و مانع از ایجاد انحراف در سنت نبوی شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: نهضت ماندگار عاشورا، جاودانه شدن اسلام رهایی بخش و قرآن هدایت گر را به ارمغان آورد.

فروزان مهر در ادامه خاطرنشان کرد: جوانان متعهد و انقلابی کشورمان پس از سقوط نظام ستم شاهی با تأسی  به حماسه ی حسینی، برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و تحقق اصول و آرمان های متعالی آن، اقدام به تشکیل هسته ها و گروه های امنیتی نظامی کردند که با تدابیر الهی امام راحل(ره) و صدور فرمان تاریخی ایشان به نهاد ارزشمند و پربرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبدل شد.

وی اعتقاد قلبی و التزام عملی به ولایت مطلقه ی فقیه را مهم ترین ویژگی پاسداران انقلاب اسلامی دانست و  تصریح کرد: اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان شاخصی است که پاسداران آن را با گذشت بیش از 30سال از عمر انقلاب،  به بهترین شکل ممکن اثبات کرده اند. 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به فرموده ی رهبر کبیر انقلاب (ره) برای معرفی سپاه به عنوان الگوی راستین پاسداری از  انقلاب اسلامی به جهانیان، می بایست در صحنه ی نبرد با تمایلات نفسانی که همان جهاد اکبر است پیروز باشیم.

رییس شورای تامین استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم برخورداری نسل جوان از روحیه ی جهادی

در پاسداری از ارزش ها اضافه کرد: دستاوردهای امروز نظام اسلامی مرهون حضور موثر جان برکفانی ست که ایمان، عقیده و تفکرشان وحشت را هم نشین دل مستکبران ساخته و حضور مداوم و فعال آن ها در عرصه های سخت و نرم، کشور را از گزند نامحرمان و فتنه انگیزان مصون نگاه داشته است.

فروزان مهر گفت: بدون شک در سایه ی همدلی نیروهای مسلح اعم از ارتشیان غیور و سپاهیان دلاور، شاهد خنثی سازی توطئه های دشمنان  و استمرار صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی خواهیم بود/س

 

برچسب ها: اعتقاد ، قلبی ، التزام ، عملی ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.