سرپرست فرماندار قصرشیرین از بسته شدن موقت مرزهای خسروی و پرویزخان این شهرستان خبر داد و گفت: هرگونه صادرات کالا و تردد مسافر از این مرزها از امروز ( پنجشنبه) تا شنبه (25 خرداد) به مدت سه روز متوقف است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدی گفت: این تصمیم به دلیل برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران اسلامی (جمعه 24 خرداد) اتخاذ شده است.

وی تاکید کرد: در این ایام صادرات کالاهای ایرانی به اقلیم کردستان عراق از مرز رسمی پرویزخان و همچنین تردد مسافر و گردشگر از این معبر رسمی صورت نمی گیرد.

محمدی اظهار کرد: همچنین صادرات کالاهای ایرانی از مرز خسروی به عراق نیز در ایام مذکور متوقف می شود و این مهم به دلیل اتخاذ تدابیر امنیتی برای برگزاری انتخابات صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تردد زوار عتبات عالیات در قالب کاروان های زیر نظر سازمان حج و زیارت نیز در این ایام از طریق مرز خسروی متوقف است و هیچ کاروان زیارتی به شهرهای مذهبی عراق اعزام نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین یادآور شد: در این ایام ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به داخل کشورمان نیز ممنوع بوده ولی تانکرهای عراقی که پس از تخلیه بار خود در بنادر جنوبی ایران به این شهرستان باز می گردند می توانند از مرز خارج شوند.

قصرشیرین با 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارای دو دارای دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی است که روزانه بطور میانگین 800 دستگاه کامیون کالای ایرانی از مرز پرویزخان و 300 کامیون کالا از مرز خسروی به عراق صادر می شود/س


برچسب ها: مرز ، کرمانشاه ، بسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.