زن خلافكار امريكايي پس از 396 بار دستگيري آزاد شد!

يك زن خلافكار به نام شرمين مايلز كه 396 بار به خاطر استفاده از مواد مخدر، سوء رفتار و سرقت بازداشت شده بود بار ديگر با صدور راي قاضي دادگاه آزاد شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، يك زن خلافكار به نام شرمين مايلز كه 396 بار به خاطر استفاده از مواد مخدر، سوء رفتار و سرقت بازداشت شده بود بار ديگر با صدور راي قاضي دادگاه آزاد شد.قاضي پگي چيامپس در اين ارتباط گفت: صدور حكم آزادي براي اين زن سابقه دار تنها به خاطر دادن فرصت دوباره اي بود كه شايد بتواند مسير زندگي اش را تغيير دهد.

متهم پس از صدور راي از من و اعضاي هيات منصفه تشكر كرد و بسيار خوشحال بود. شرمين 396 بار توسط ماموران پليس به خاطر جرائم متفاوتي همچون سرقت و استفاده از مواد مخدر بازداشت شده است. آخرين دوران محكوميت وي در سال 2011 ميلادي به دليل مصرف زياد الكل بود كه در زندان لينكلن دوران محكوميت خود را گذراند.

قاضي دادگاه مي گويد: در حال حاضر مي خواهيم اين زن از لحاظ سلامت رواني مورد ارزيابي قرار بگيرد و در صورت تاييد بيماري، دوره درمان خود را ادامه دهد. ما مي دانيم كه شرمين به الكل معتاد است.آزادي اين متهم پربازداشت مشروط بوده و او بار ديگر قول داده كه قانون را نقض نكند.
   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار