نصيري :

هر چه رشته بوديم پنبه شد/ مسابقات کشوري را مطابق مقررات fig برگزار مي‌کنيم

رئيس کميته ايروبيک ژيمناستيک گفت: مسابقات قهرماني کشوري را مطابق برنامه ريزي هاي جديد فدراسيون جهاني ژيمناستيک برگزار مي‌کنيم.

علي نصيري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قوانين داوري و برنامه ريزي هاي fig فدراسيون جهاني ژيمناستيک در خصوص رشته ايروبيک ژيمناستيک تغيير کرده است و قرار است از اين به بعد مسابقات کشوري را مطابق با اين قوانين برگزار کنيم.

رئيس کميته ايروبيک ژيمناستيک از برگزاري مسابقات قهرماني کشوري خبر داد و گفت: ايلام از 22 تا 24 مرداد ماه ميزبان ايروبيک ژيمناستيک ها در 4 رده سني خردسالان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان است که قبل از برگزاري اين رقابت ها يک دوره کارگاه تخصصي براي مربيان و داوران برگزار مي شود.

نصيري در خصوص برگزاري مسابقات ليگ عنوان کرد: دو مرحله از ليگ ايروبيک را در نيمه دوم سال 92 برگزاري مي کنيم و تيم ها هم چنان براي اعلام امادگي فرصت دارند.

رئيس کميته ايروبيک ژيمناستيک تاکيد کرد: ما در شرايط عالي مجبور شديم تمام برنامه هاي خود را لغو کنيم و در واقع هر چه رشته بوديم پنبه شد.

وي در ادامه افزود: به دليل کمبود منابع مالي از حضور در مسابقات برون مرزي خبري نيست، متاسفانه زماني که بهترين مرحله براي شکوفايي رسيده بوديم با سدي محکم مواجه شديم که هيچ راهي براي عبور از آن نداشتيم در حالي که بعضي رشته ها در کشورمان مثل ايروبيک ژيمناستيک پس از سال به اين مرحله رسيده اند و نخستين مدال برون مرزي در ژيمناستيک را کسب کردند ولي به دليل مسائل مالي نمي‌توانند کاري از پيش ببرند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار