حماسه سياسي 24 خرداد/

حاشیه‌های حضور آیت الله رفسنجاني در حسینیه جماران

صبح امروز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و یکی از شعبی که از همان ساعات اولیه آغاز انتخابات با استقبال پرشور مردم روبرو شده، حسینیه جماران است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، صبح امروز یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها آغاز شد.

یکی از شعبی که از صبح امروز مورد استقبال پرشور رای دهندگان قرار گرفته، حسینیه جماران بوده است.

بر پایه این گزارش "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" اولین فردی بود که در حسینیه جماران رای خود را راس ساعت 8:55 دقیقه صبح به صندوق انداخت.

قبل از اینکه آیت‌الله هاشمی به حسینیه جماران بیاید یکی از افرادی که در این حسینیه بود یک عدد پتو را به صورت چند لایه‌ای تا کرد و قصد داشت آن را پشت تریبونی که آیت‌الله هاشمی می‌خواست در جمع خبرنگاران صحبت کند، بگذارد اما یکی از همراهان وی مانع این کار شد.

گفتني است،‌ فاطمه هاشمی، آیت الله هاشمی را همراهی مي‌کرد.

فاطمه هاشمی و مادرش تا زمان رای دادن پدر صبر کردند و سپس هنگامی که آیت‌الله هاشمی از درب حسینیه جماران خارج شد آنان برای رای دادن اقدام کردند؛ خبرنگاران کنجکاو به سراغ فاطمه هاشمی و عفت مرعشی رفتند تا سوالات خود را از آنان بپرسند اما اطرافیانشان گفتند که مصاحبه نمی‌کنند.

لازم به ذکر است، قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز رای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت.

علیخانی با خنده در میان خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالی درباره میزان نظرسنجی‌ها درباره حسن روحانی گفت: می‌گویند آقای روحانی جلو است اما من که خودم نظرسنج نیستم.

انتهاي پيام/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار