فرد افشاگر عليه منافقين همچنان افشاگري مي‌کند؛

آدم ربايي و انحلال شوراي به اصطلاح ملي مقاومت/ انتشار جديدترين عکس يوسفي اشکوري با آيوا مونچاتي/ بي‌بي‌سي فارسي در صف افشاگري

فرد افشاگر عليه گروهک تروريستي منافقين نوشت: همانطور که قابل پیش‌بینی بود، بعد از انتشار دو مقاله قبلی من، سازمان(گروهک تروريستي مناففين) تاکتیک «سکوت کامل در ظاهر، و بسیج تمام‌عیار در پشت صحنه» را اتخاذ کرد".

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران؛ فرد افشاگر عليه "گروهک تروريستي منافقين" و "جريان‌هاي ورشکسته ضد انقلاب" بازهم با نوشتن مقاله‌اي دست به افشاگري عليه آن‌ها زد و اين بار دامنه افشاگري‌هاي خود را به سمت شبکه‌هاي ضد انقلاب از جمله "بي‌بي‌سي فارسي" برد.‌

***سکوت ظاهري، بسیج تمام عیار منافقين در پشت صحنه

اين فرد که تاکنون دو مقاله عليه گروهک تروريستي منافقين و افرادي نظير يوسفي اشکوري، "جميله کديور" و ... نوشته است در جديدترين مقاله خود با اشاره به تاکتيک گروهک در مواجهه با دو مقاله قبلي خود نوشته است: "همانطور که قابل پیش‌بینی بود، بعد ازانتشار دو مقاله قبلی من، سازمان(گروهک تروريستي مناففين)  تاکتیک «سکوت کامل در ظاهر، و بسیج تمام عیار در پشت صحنه» را اتخاذ کرد".

وي با اشاره به تحرکات جنون آميز گروهک در روزهاي اخير نوشته است: "انتشار دو مطلب عليه سازمان(گروهک تروريستي منافقين) کافي بود تا آنها براي مدتي کل توان اجرايي خود را مامور يافتن عامل انتشار آنها نمايند".

***آدم ربايي در ايتاليا و فرانسه، شکنجه و بازجويي در ترکيه

فرد افشاگر با اشاره به تحرکات مجرمانه گروهک تروريستي منافقين براي پيدا کردن خود(فرد افشاگر) ميگويد: "متاسفانه ستاد اطلاعاتي فرقه رجوي هشدارهاي قبلي من را جدي نگرفته است و با دست زدن به اقدامات تروريستي چند نفر از اعضاي جدا شده گروهک را دزديده و به گوشهاي از خاک ترکيه برده تا از آنها  در خصوص افشاي اطلاعات محرمانه خود بازجويي کند".

***دست و پا زدن‌هاي بي اساس سرکردگان گروهک

اين فرد با اشاره به اينکه هويت اين افراد را در آينده شناسايي و به اطلاع عموم خواهد رساند، به نوع عملکرد ستاد اطلاعاتي گروهک تروريستي منافقين اشاره و مينويسد؛ "سازمان (گروهک تروريستي منافقين) پس از انتشار اولين مقاله به ستاد اطلاعاتي خود ماموريت داد يکي از اعضاي جدا شده سازمان (گروهک تروريستي منافقين) را که درترکيه (وي دليل انتخاب ترکيه براي انجام اعمال مجرمانه و تروريستي عليه اعضاي جدا شده از گروهک را شلوغيهاي دو هفته اخير اين کشور عنوان کرده است) به وي مشکوک شده بودند، ربوده و از او بازجويي به عمل آوردند.

فرد افشاگر در ادامه مي‌نويسد: "پس از انتشار مقاله دوم من بود که سازمان (گروهک تروريستي منافقين) متوجه شد که انتشار اسناد محرمانه عليه سازمان (گروهک تروريستي منافقين) از سوي اين فرد صورت نگرفته و بدون اينکه اين فرد را آزاد کند، ستاد اطلاعاتي سازمان(گروهک تروريستي منافقين) دوباره دست به کار شد و دو نفر ديگر را از کشورهاي ايتاليا و فرانسه دزديده و به ترکيه برد تا آنها را هم مورد شکنجه و بازجويي قرار دهد".

***کمک خواهي از نهادها و افراد مدعي حفظ حقوق بشر

فرد افشاگر در ادامه جديدترين افشاگري خود عليه گروهک تروريستي منافقين با استمداد از افراد و نهادهايي که به اصطلاح ادعاي حقوق بشري دارند، مي‌خواهد به فرياد سه نفر دربند گروهک برسند.

وي در اين قسمت از مقاله خود با اشاره به دولت‌هاي "ترکيه"، "فرانسه" و "ايتاليا"، سازمان‌هاي به اصطلاح "مدافع حقوق بشر"، "احمد شهيد"، "عبدالکريم لاهيجي"، "کريم قصيم"، "محمدرضا روحاني"، "شيرين عبادي"، "شادي صدر"، "محبوبه عباسقلي زاده" و رسانه‌هاي بين المللي و به اصطلاح مدافع حقوق بشر از جمله "بي‌بي‌سي فارسي" و "صداي آمريکا" ميخواهد که به وضعيت اين سه نفر که اکنون دربند "گروهک تروريستي منافقين هستند"، رسيدگي کنند.

اين فرد با تهديد سرکردگان گروهک منافقين عنوان مي‌کند: " تا بحال بنا به ملاحظات مختلف از جمله ملاحظه مربوط به امنیت آن سه اسیر(افراد دزديده شده توسط ستاد اطلاعاتي گروهک) و خانواده‌های آنها، از افشای نامشان خودداری کرده‌ام. اما ظرف چند روز آینده، اسامی مستعاری که استفاده کرده‌اند را پیدا خواهم کرد و اگر آزاد نشوند، قطعا اسامی آنها را به پلیس فرانسه، ایتالیا و ترکیه خواهم داد و بعد از آن، اسامی را در اختیار رسانه‌ها و محافل حقوق بشری جهان قرار خواهم داد".

***استعفاي دو نفر از اعضاي غير عضو شوراي ملي مقاومت

فرد افشاگر عليه گروهک تروريستي منافقين با اشاره به پيامدهاي افشاگري‌هاي خود عليه اين گروهک اينگونه عنوان مي‌کند که نوشتن مقاله‌هايش تاکنون سبب استعفاي دو نفر از اعضاي غير عضو، اما داراي نقش بسيار کليدي و مهم از "شوراي ملي مقاومت" شده است.

وي با اشاره به نام‌هاي کريم قصيم و محمدرضا روحاني مي‌نويسد؛ "اين دو نفر براي سازمان (گروهک تروريستي منافقين) بسيار بسيار مهم بودند، نه فقط به خاطر وفاداري عميق به سازمان (گروهک تروريستي منافقين) و تلاش‌ها و دفاع‌هاي موثر آنها از تشکيلات، بلکه از آن رو که تنها دو عضو شوراي ملي مقاومت بودند که اسما عضو سازمان(گروهک تروريستي منافقين) نبودند، اما عملا از 99 درصد کادر‌هاي سازمان (گروهک تروريستي منافقين) مفيدتر، جدي‌تر، وفادارتر، موثرتر، حراف‌تر و ... به نفع سازمان (گروهک تروريستي منافقين) بودند".

***انحلال شوراي ملي مقاومت

فرد افشاگر که روز به روز خطرش براي گروهک تروريستي منافقين بيشتر و بيشتر مي‌شود، عنوان مي‌کند که با جداشدن رسمي و علني کريم قصيم و روحاني از شوراي ملي مقاومت، عملا ديگر شورايي سوا از گروهک وجود ندارد و کل اعضاي باقيمانده شورا همان اعضاي سازمان مجاهدين خلق (گروهک تروريستي منافقين) هستند.

وي با اشاره به تدارک منافقين در صورت پيداکردن خود(فرد افشاگر) مي‌گويد: "با تاکيد مضاعف و با اطمينان مي‌گويم که تنها و تنها اعضاي خود سازمان (گروهک تروريستي منافقين) مي‌دانند و مي‌فهمند که اکنون فرقه رجوي براي پيدا کردن من چگونه به آب و آتش مي‌زند و اگر من را پيدا نکند، چگونه مثال کندن پوست سر، آتش زدن و خاکستر قرباني را بر باد دادن مصداق پيدا مي‌کند".

***بي‌بي‌سي فارسي هم در صف افشاگري قرار گرفت

فرد افشاگر عليه گروهک تروريستي منافقين که تاکنون هويت خود را بنا به دلايل امنيتي و به منظور حفظ جان خود افشا نکرده است، در ادامه گستره افشاگري‌هاي خود را به سمتي مي‌برد که شايد در روزهاي آينده تعجب و يا سکوت عميق مسئولان شبکه سلطنتي انگليس، بي‌بي‌سي فارسي را به همراه داشته باشد.

وي در اين خصوص مي‌گويد: "در مقاله قبلي به سايت "جرس" و تسلط سازمان (گروهک تروريستي منافقين) بر آن سايت از طريق "حميدرضا شريفي‌نيا"، "يوسفي اشکوري" و "جميله کديور"("ياسمين آرموي") اشاره کردم و البته فراموش کردم بگويم که خانم "زهرا ايماني" سرپل اول "حميد ظريفي‌نيا" با سازمان(گروهک تروريستي منافقين) و تصاوير فراواني از قرارهاي خودش با ظريفي‌نيا به خصوص در هنگام پرداخت پول به او براي سازمان فرستاده بود که هم اکنون در آرشيو ستاد اطلاعاتي سازمان نگهداري مي‌شود".

فرد افشاگر با اشاره به داشتن اسناد فراوان از ارتباط گروهک تروريستي منافقين با شبکه بي‌بي‌سي فارسي مي‌گويد: "اسناد فراواني جمع کرده‌ام که مجبورم در مقاله جداگانه‌اي ببرم تا اين مقاله خيلي طولاني نشود و در عين حال بتوانم اطلاعاتم پيرامون يک موضوع خاص که در حال تکميل شدن است را تکميل کنم".

***انتشار عکس جديد از آيوا مونچاتي و يوسفي اشکوري

اين فرد در انتهاي مقاله خود با انتشار عکسي از يوسفي اشکوري در کنار آيوا مونچاتي(همسر علي احساني عضو ارشد گروهک تروريستي منافقين) عنوان مي‌کند که اين عکس را به خاطر برخي اظهارات آقاي اشکوري در توجيه عکس‌ها منتشر مي‌کنم.



***بي‌بي‌سي فارسي هدف افشاگري بعدي فرد افشاگر

فرد افشاگر عليه منافقين در پايان سومين مقاله افشاگرانه خود عنوان مي‌کند در مقاله بعدي خود پيرامون مسائل دروني شبکه بي‌بي‌سي فارسي و مناسبات موجود در آن شبکه و اطلاعات موجود در آرشيو سازمان(گروهک تروريستي منافقين) مطلبي منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار