سرنوشت قيمت گذاري" تندر و مگان" به کجا رسيد؟/تشکیل تیم ناظر بر عملکرد "خودروسازان"

عضو شورای رقابت با تشریح دلیل عدم تعیین قیمت تندر و مگان از سوی این شورا، از تشکیل تیم ناظر بر عملکرد خودروسازان و اعلام نتیجه آن از سوی شورای رقابت طی هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛امامی عضو شوراي رقابت در مورد عدم تعیین قیمت جدید‌ تندر و مگان از سوی شورای رقابت و خودروسازان نیز گفت: باید مشخص شود که آیا این خودروها را می‌توان جزء تولیدات داخلی محسوب کرد یا خیر.
 
وی توضیح داد: با توجه به وابستگی تولید تندر و مگان به قطعات وارداتی، نوسان نرخ ارز بر تولید این خودروها تأثیر دارد، به همین دلیل باید مشخص شود که این خودروها را باید جزء خودروهای داخلی محسوب کنیم یا خیر.
 
عضو شورای رقابت با بیان اینکه هنوز تعریف مشخصی در این مورد به دست نیامده است، گفت: اگر قرار باشد این خودروها به عنوان خودروی خارجی محسوب شوند، قیمت‌گذاری آنها براساس عرضه و تقاضا انجام خواهد شد.
 
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا بروز رسانی قیمت خودروها براساس تورم سه ماهه در شورای رقابت مطرح شده است، گفت: این موضوع در دستور کار شورا قرار دارد و باید دید در هفته‌های آینده چه تصمیمی در این مورد گرفته می‌شود.
 
وی تأکید کرد: باید مشخص شود که خودروسازان طبق دستورالعمل شورا عمل کرده‌اند یا خیر.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تندر ، مگان ، واردات ، نرخ ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار