مازندران /

مازندرنیها زیباترین حماسه سیاسی را خلق کردند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: مازندرانیها زیباترین حماسه سیاسی را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ابراهیمی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران افزود: انتخابات در مازندران به بهترین شکل و زیباترین روند ممکن برگزار شد و این شور حضور ملت سبب خلق حماسه ای بی بدیل شده است.

وی تصریح کرد: آمار مشارکت بالا در استان نشان از منش، بزرگواری، احساس مسئولیت، وظیفه شناسی، بصیرت پایبندی مردم به ولایت بوده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران بابیان اینکه بیش ازیک میلیون و 835 هزار نفر در استان رای دادند گفت: حماسه ای که مردم استان از خود به نمایش گذاشته بسیار اثر گذار بوده و توطئه های دشمن را منکوب کرده است.

ابراهیمی با اعلام اینکه دشمن از یکسال گذشته برای ایجاد اغتشاش در انتخابات ایران برنامه ریزی کرد، افزود: رسانه ها در شورآفرینی انتخابات در مازندران تلاش کردند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه روند شمارش آرا در استان آغاز شده است، تصریح کرد: پیش بینی می شود تا دو ساعت آینده بتوانیمی نیمی از آرای انتخابات رئیس جمهوری را در استان شمارش و اطلاع رسانی کنیم.

ابراهیمی گفت: کار شمارش آرا با دقیق ترین روش انجام می شود و از تلاش نیروهای خدمتگزار نیروهای انتظامی در برگزاری امنیت کامل قدردانی می شود./س

برچسب ها: خلق ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.