اردبیل /

مشارکت مردم استان اردبیل در انتخابات بیش از 70 درصد بوده است

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مشارکت مردم استان اردبیل در انتخابات دیروز بیش از 70 درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عباس دست‌باز دقایقی پیش اظهار داشت: این مشارکت بالا در سایه حضور آگاهانه مردم در خلق حماسه سیاسی‌ رخ داده است و یک پیشتازی شاخص در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اکثر شهرهای استان اردبیل مشارکت مابین 70 تا 85 درصد بوده است که به طور متوسط مشارکت مردم استان اردبیل به بیش از 70 درصد رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل این حضور آگاهانه را زنگ خطری برای بدخواهان نظام و دشمنان توصیف کرد و یادآور شد: این مشارکت بالا نشان می‌دهد که مردم ما همچنان عزمشان راسخ و جزمشان نیز در غلبه بر توطئه‌های رنگارنگ دشمنان راسخ‌تر است.

دست‌باز گفت: در این نقطه مشارکت، همه با پایبندی به قانون سعی می‌کنند به وظیفه اصلی خود در قبال این حضور پر‌شور مردم پاسخی مثبت دهند.

وی عنوان کرد: مردم استان اردبیل دیروز با حضور سیل‌آسا در انتخابات لبیکی دوباره به ندای رهبر فرزانه انقلاب داده و دشمن را در اهداف و ترفندهای رنگین ناکام گذاشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان داشت: خوشبختانه انتخابات در استان اردبیل در کمال آرامش و امنیت بالا برگزار شد و هیچ مشکل خاصی را در برگزاری انتخابات شاهد نبودیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، خلق ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.