اردبیل /

خلق حماسه سیاسی بستر را برای خلق حماسه اقتصادی مهیا کرده است

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: خلق حماسه سیاسی آن هم با مشارکت حداکثری مردم بستر را برای خلق دومین حماسه مورد انتظار مقام معظم رهبری در سال 92 فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / داور نظر‌علیان افزود:‌ حضور ملت فهیم و بزرگ ایران در 24 خرداد و مشارکت بالای آنها در لبیک به ندای مقام معظم رهبری نشان از این واقعیت دارد که تمام تبلیغات کور و بی‌ثمر دشمن در 34 سال گذشته جز نیرنگ و حیله خودشان هیچ عایدی نداشته است به طوری که آنها روز جمعه بار دیگر به ابهت و عظمت ملت ایران در فتح قله‌های بزرگ و همچنین خلق حماسه‌های شگفت‌آور اعتراف کرده و به آن اذعان داشتند.

وی عنوان کرد: این حضور حماسی نه تنها اقتدار و ابهت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه داخلی و بین‌المللی افزایش داد بلکه فضایی را فراهم کرد تا بهتر از هر زمان دیگر جمهوری اسلامی ایران در موضع قدرت قرار گرفته و دشمن را به مرز ناکامی برساند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان اردبیل افزود: ایرانیان در یک نمایش حقیقی از انسجام و وحدت ملی در قالب اقشار مختلف، مذاهب و قومیت‌های متعدد در کنار هم گرد آمدند و با لبیکی به مقام معظم رهبری در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری حضور یافته و فردی را برگزیدند که قطعاً خواسته و آرزوی این مردم همراهی و همسویی رئیس جمهور آینده با آرمان ولایت فقیه و متجلی کردن وحدت و انسجام داخلی باشد.

نظر‌علیان ادامه داد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب در مسئولیت سنگین و حساس با قانونگرایی و احترام به خرد جمعی و بالاتر از همه ولایت‌مداری بتواند در تحقق آرمان‌های بلند این نظام شایسته و موفق عمل کند.

وی تاکید کرد: آنچه که در روز 24 خرداد و در قالب حماسه سیاسی رخ داد مشارکت بالای مردم و پشتیبانی واقعی آنها از راه و مسیر آرمانی انقلاب اسلامی و امام و شهدا بود که همه در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و با تمهیدات تدارک دیده شده در کمال آرامش و امنیت انتخابات بدون کمترین دغدغه و نگرانی برگزار شد.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: در استان اردبیل نیز با همراهی و همکاری عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، انتخابات بدون کوچکترین نگرانی و یا مشکل خاصی در صحت امنیت و آرامش کامل برگزار شد و بدخواهان نظام فهمیدند که این انتخابات نقطه یاس آنها و در مقابل نقطه قوت برای جمهوری اسلامی ایران است که همانگونه که رهبری فرزانه انقلاب اعلام کردند پیروز اصلی حماسه 24 خرداد مردم هستند/س.

برچسب ها: اردبیل ، خلق ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.