اردبیل /

خلق حماسه سیاسی توان ایران را قدرتی مضاعف می‌بخشد

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خلق حماسه سیاسی و شور انتخاباتی به توان و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی و بین‌المللی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سردار غلام‌عسگر کریمیان در جلسه ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در اردبیل اظهار داشت: آنچه که امروز دشمنان ما سعی دارند به هر شکل ممکن در جامعه القا کنند روح ناامیدی و یأس در ادامه مسیر انقلاب است که قطعاً خلق حماسه سیاسی همچون 24 خرداد سبب می‌شود بسیاری از اهداف دشمن به ثمر ننشسته و آنها ناکام بمانند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در لبیکی حقیقی به ندای مقام معظم رهبری یک‌بار دیگر انسجام و وحدت حقیقی خود را به نمایش گذاشته و به مقتدای خود اعلام کردند که در تمام عرصه‌ها تابع نظر و فرمان ولی امر مسلمین هستند.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قدردانی از حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی و وارد کردن یک شکست دیگر به دشمنان و طمع‌کاران روزگار خاطر نشان کرد: استکبار جهانی امروز با هر وسیله‌ای سعی کرده تا انقلاب را به انحراف کشیده و ملت را از ادامه مسیر مأیوس کند اما از اصل وفاداری ملت به نظام و ولایت فقیه غفلت کرده است.

سردار کریمیان اضافه کرد: همه ما رسالتی سنگین در تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین و انجام تکلیف به بهترین شکل را داریم و هرگز در این مسیر خللی به وجود نیامده و کشورمان بیش از هر زمان دیگر قدرت و صلابت خود را به معنای واقعی به نمایش می‌گذارد.

وی بیان کرد: با حساسیت کامل و درایت دستگاه‌های قضایی در استان و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی، انتخابات 24 خرداد در سلامت کامل برگزار شد به طوریکه ارتقای امنیت و سلامت انتخابات جزء اصول اساسی سپاه پاسداران و بسیجیان در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در دفع تهدیدها و توطئه‌های دشمنان بوده است/س.

برچسب ها: اردبیل ، خلق ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.