اردبیل /

خلق حماسه سیاسی لبیکی دوباره به عهد و پیمان با ولایت فقیه بود

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خلق حماسه سیاسی در روز 24 خرداد لبیکی دوباره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری بود که همه ملت را ترغیب و تشویق به حضور و مشارکت بالا کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام حبیب برومند اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی امت ایران خواری بر چشم دشمنان و عزتی بر دوستداران نظام اسلامی بود که قطعاً ملت را در ادامه این مسیر با شور و نشاط در خلق حماسه اقتصادی یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور حماسه‌ساز ملت ایران در پای صندوق‌های رأی بیشتر از جنس غرور و آگاهی بود، تصریح کرد: ملت ما در یک حرکت بی‌نظیر تاریخی حماسه‌ای را در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن خلق کردند که شاید استکبار جهانی دیگر نتواند به یاوه‌سرایی‌های خود ادامه داده و یا بخواهد برای جمهوری اسلامی ایران توطئه‌ای جدید بچیند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در حالی که دشمنان احساس می‌کردند ملت ایران به دلیل تهدیدها و فشارهای اقتصادی حاضر به حضور در صحنه و انتخاب رئیس جمهوری شایسته و ممتاز نیستند، مردم با حرکتی خلاف آرزوی دشمن به افتخاری بزرگ دست زدند و دشمن را با تمام سرمایه‌های مادی بی‌ارزش خود به تسلیم وادار کردند تا دیگر چشم طمع به اراده این ملت ندوزد چرا که اراده حقیقی این ملت به خلق حماسه واقعی و عزت‌آفرین وابسته و مرهون است.

حجت الاسلام برومند در ادامه اضافه کرد: مردم آگاه، ولایتمدار و زمان‌شناس کشورمان و استان اردبیل به ویژه منطقه مغان با حضور و مشارکت گسترده و کم نظیر خود برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار نظام اسلامی افزودند و اعتماد و عزم استوار خود را در تحقق آرمان‌های والا و بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی به کار بستند.

وی بیان کرد: در ادامه مسیر عزت‌آفرین انقلاب خلق چنین رویدادهایی می‌تواند نقطه امید و تکیه‌گاه اصلی باشد تا دشمنان نتوانند اهداف خود را جامه عمل بپوشانند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حضور ملت در انتخابات دیروز و لبیکی دوباره به امام راحل، شهدای گران‌سنگ و منویات مقام معظم رهبری بی‌نظیر بود به طوریکه این انتخابات تمام دشمنان را انگشت به دهان گذاشته و آنها را مبهوت کرده است.

حجت الاسلام برومند در ادامه گفت: مردم ما به پای اصول و آرمان‌های انقلاب همیشه ایستاده‌اند و با حضور خود ثابت کردند که از هیچ چیز هراسی به دل راه نمی‌دهند و قطعاً مشارکت بالای مردم در سایه هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و نشان دادن راه پر بصیرت، آگاهانه و با صلابت بوده است/س.

برچسب ها: اردبیل ، خلق ، حماسه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.