دایی و رویانیان به کریمی انگیزه می‌دهند؛

جادوگر و ماجراجویی جدید در دیار ستارخان و باقرخان

اتفاقات پیرامون تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای اخیر، نگرانی های زیادی را برای هواداران این تیم بزرگ به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرسپولیس این روزها با علی دایی برای حضور در لیگ سیزدهم حرفه ای آماده می شود تا شاید بتواند ناکامی های 2 فصل گذشته اين تيم را جبران کند اما بحث علی کریمی حاشیه های زیادی را برای سرخپوشان تهرانی به وجود آورده است.

اتفاقات اخيري که در تيم پرسپوليس افتاده است و حاشیه های زيادي پيرامون اين تيم است، همچنين اتفاق بد برای پرسپولیس اینکه امروز این مجموعه بزرگ و پرطرفدار 2 تکه شده و هواداران علی کریمی مقابل باشگاه و علی دایی ایستاده اند.

باید نگران پرسپولیس باشیم همانطور که طرفداران واقعی تیم یعنی آنها که کریمی ، دایی ، رویانیان و پروین برایشان مهم نیست و فقط پرسپولیس را به خاطر پرسپولیس بودنش دوست دارند ، نگران این مجموعه هستند. دغدغه این عده از هواداران پرسپولیس کاملاً قابل درک است چرا که آنها اتفاقات 2 فصل اخیر را فراموش نکرده و روزهای سیاه سرخپوشان تهرانی با حمید استیلی ،‌ مصطفی دنیزلی ،‌ مانوئل ژوزه و یحیی گل محمدی را به خوبی به خاطر دارند .

پرسپولیس در این 2 سال مصیبت های زیادی را به جان خرید و با هزینه هنگفتی که برای این مجموعه شد و ستاره هایی که در اختیار داشت ، هیچ توفیقی به دست نیاورد و ناکام بزرگ فوتبال ایران لقب گرفت.

حالا تاریخ برای این مجموعه بزرگ درحال تکرار شدن است و باید منتظر اتفاقات جدیدی در فصل جدید باشیم. نکته جالب در این روزها حرفهای علی کریمی است. کاپیتان سابق پرسپولیس از چند هفته قبل اعلام کرد که برای دایی و پرسپولیس آرزوی موفقیت و حتی قهرمانی می کند. او دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس مختار دانست که هر بازیکنی را دوست دارد، جذب کند. چون مربی اختیار تام دارد و بنابر سلیقه اش تیمش را می بندد. کریمی کاملاً منطقی با مسائل برخورد کرد چون از بازیکن حرفه ای و بزرگی مثل او انتظار دیگری نداشتیم اما حرفهای رویانیان در محافل مختلف ، آتش خشم دوستداران کریمی را بر افروخت تا داستان کریمی و پرسپولیس وارد فاز جدیدی شود.

این جنجال ها با مصاحبه علی دایی وارد فاز جدیدی شد چرا که سرمربی پرسپولیس رسما اعلام کرد کریمی در تیم او جایی ندارد. کریمی که پس از فینال جام حذفی و پس از شکست خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان در شرایط خاصی تصمیم احساسی گرفته و خداحافظی اش را از فوتبال اعلام کرده بود، برای بازگشت به میادین مصمم بود و تمرینات انفرادی اش را انجام می داد، پیشنهادات راه آهن، فولاد خوزستان، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز به دست جادوگر رسیده بود اما همه می دانستند که او منتظر پرسپولیس است.

پرسپولیس برای کریمی چیزی فراتر از یک تیم است و به همین دلیل جادوگر دوست داشت با این تیم ادامه دهد اما رویانیان و دایی تصمیم خودشان را گرفته بودند و کریمی در نهایت روز پنج شنبه هفته گذشته به پیشنهاد تراکتورسازی جواب مثبت داد و پای برگه قرارداد تراکتورسازی را امضاء کرد و راهی تبریز شد تا فصل جدید را با ماجراهای جدید آغاز کند.

کریمی برای ماجراجویی جدید و چالش تازه ای در زندگی اش راهی تبریز شده است اما هوادارانش که عاشقانه او را دوست دارند، در تهران ناراحت تر از همیشه به پرسپولیس می تازند. انتقادات دوستداران کریمی نسبت به دایی و رویانیان به جایی رسید که سرمربی پرسپولیس را عصباني کرد و این عصبانیت علی دایی ثابت می کند که او تا چه اندازه تحت فشار است و جالب است بدانید شخص دایی بهتر از هر کسی می داند که چه فصل سخت و پر تنشی را پیش رو دارد.

اتفاقات 2 فصل قبل و شعار علی دایی که هواداران پرسپولیس در اعتراض به حبیب کاشانی و حمید استیلی سر می دادند که در نهایت منجر به نابودی پرسپولیس در لیگ یازدهم حرفه ای شده حالا و به نوعی دیگر در کمین شهریار است. حالا دایی و رویانیان با توجه به اتفاقات اخیر و محبوبیت بیش از حد علی کریمی نزد هواداران پرسپولیس باید منتظر شعار علی کریمی در استادیوم ها باشند، شعاری که اعتراض هواداران جادوگر است و اگر پرسپولیس در یکی دو بازی نتیجه نگیرد، ضرب آهنگ و شدت این شعار بیشتر و بیشتر می شود و حواشی زیادی را برای پرسپولیس به وجود خواهد آورد.

پرسپولیس امروز دو تکه شده و حواشی زیادی اطراف این تیم است. دایی و رویانیان فصل بسیار سخت و پر استرسی را پیش رو دارند اما تنها امید مدیرعامل پرسپولیس به شهریار است تا دایی با درایت و راهکاری مناسب بتواند از این چالش بزرگ به سلامت عبور کرده و پرسپولیس را به ساحل آرامش برساند.

علی کریمی به تراکتورسازی پیوست تا فصل جدیدی را آغاز کند. استقبال پرشور هواداران تراکتورسازی از او واقعا انگیزه های جادوگر را بیش از پیش خواهد کرد.

سابقه نشان داده کریمی هر گاه انگیزه داشته، بهترین عملکرد خودش را به نمایش گذاشته است و توانسته جریان یک بازی را عوض کرده و سرنوشت یک تیم را آنطور که می خواهد رقم بزند. حالا کریمی از پرسپولیس رانده شده و انگیزه های بسیار زیادی برای درخشش با پیراهن تراکتورسازی در فصل جدید دارد.

همچنين کریمی آدمی نیست پا پس بکشد و کم بیاورد و همواره روحیه شکست دادن مخالفان و منتقدانش را دارد. امروز هم کریمی در آستانه یک آزمون بزرگ قرار گرفته است. دایی و رویانیان به اندازه کافی به کاپیتان سابق پرسپولیس انگیزه می دهند تا منتظر یک فصل رویایی و با شکوه برای علی کریمی در تبریز باشیم. کریمی این بار هم می خواهد خیلی چیزها را به خیلی ها ثابت کند و یک بار دیگر مخالفانش را ساکت کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مربی فوتبال
۱۵:۵۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
تراکتور همیشه طوفانی ست وبا کریمی طوفانی تر ......علی کریمی محبوب هواداران تراکتور
آخرین اخبار