چطور بازیگر شویم؛

عاشقان بازیگری از چه راهی می توانند به قاب جادویی برسند

رویه‌های مختلفی برای ورود افراد به بازیگری وجود دارد. دسته اول کسانی هستند که تحصیلات دانشگاهی دارند و با دنیای هنر آشنا می‌شوند. دسته دوم افرادی‌اند که در کلاس‌های آزاد بازیگری شرکت می‌کنند و دسته سوم هم شامل افرادی است که متکی بر شانس، رابطه و متأسفانه بواسطه مسائل مالی وارد این حوزه می‌شوند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هر ساله، با پخش سریال‌ها و فیلم‌های مختلف تلویزیونی، بازیگران جوان زیادی به جمع بازیگران تلویزیون اضافه می‌شوند و مورد محک مخاطب و کارشناسان قرار می‌گیرند. اما آیا همه بازیگرانی که تلویزیون آنها را به عنوان چهره معرفی می‌کند، قابلیت ماندگاری در حرفه بازیگری را دارند؟ آیا در صورت ورود ضابطه‌مند بازیگران جوان به عرصه بازیگری در تلویزیون، نتیجه بهتری عاید بازیگری نخواهد شد؟

روزنه‌های ورود به دنیای بازیگری

علیرضا اخلاقی منتقد، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سریال‌های تلویزیونی در این زمینه می‌گوید: بازیگری یک علاقه است. حتی بسیاری از افراد که نه اصول بازیگری را می‌شناسند و نه می‌توانند واژه بازیگری را روی کاغذ بنویسند، به بازیگری علاقه دارند. واقعیت این است که علاقه‌مندان بازیگری بسیارند و طبیعی است هر روزه بر تعداد متقاضیان به بازیگری افزوده شود.

اخلاقی می‌گوید: رویه‌های مختلفی برای ورود افراد به بازیگری وجود دارد. دسته اول کسانی هستند که تحصیلات دانشگاهی دارند و با دنیای هنر آشنا می‌شوند. دسته دوم افرادی‌اند که در کلاس‌های آزاد بازیگری شرکت می‌کنند و دسته سوم هم شامل افرادی است که متکی بر شانس، رابطه و متأسفانه بواسطه مسائل مالی وارد این حوزه می‌شوند.

 البته در بین افرادی که به وسیله آشنا وارد می‌شوند، افراد مستعدی وجود دارند و نمی‌توان به‌طور مطلق به ناکارآمدی آنها رأی داد. در میان افراد علاقه‌مند بازیگری، ممکن است دسته‌ای از افراد باشند که شرایط دیگری داشته باشند. یعنی دوره دیده و دارای تجربه بازیگری باشند. از سوی دیگر، ما در سینما و تلویزیون افرادی را هم می‌شناسیم که حتی بدون آموزش قبلی، سوپراستار شده‌اند اما استعداد آن را داشته‌اند. ما ورزشکاران، خوانندگان و افراد مختلفی را می‌شناسیم که فقط به‌دلیل برخورداری از چهره یا بر اساس یک اتفاق وارد این حرفه شده‌اند.

 از این بین، عده‌ای استعداد داشتند و ماندند و عده‌ای هم به‌دلیل مستعد نبودن رفتند. روزی به یکی از همین علاقه‌مندان بازیگری گفتم شما فقط نباید به ستاره‌هایی مثل نیکی کریمی و مهتاب کرامتی فکر کنید، در حالی که به ازای هرکدام از آنها، صد بازیگر و نابازیگر سوخته‌اند تا چنین ستاره‌هایی به وجود آمده‌اند.

ملزومات ماندگاری در بازیگری

این منتقد در ادامه می‌گوید: در سال‌های اخیر تعداد بازیگران دارای پیشینه تئاتری و آموزش در رشته‌های هنری رو به رشد است. بعضی افراد حتی دوره کارگردانی گذرانده‌اند و الان مشغول فیلمبرداری و تصویربرداری هستند. در واقع تعداد افرادی که در رشته هنر فعالیت می‌کنند، روز به روز در حال افزایش است. نابازیگران هم بالاخره به نحوی وارد می‌شوند اما مسأله مهم در این بین، ماندگاری است. بازیگران برای ماندگاری نیاز به استعداد، پشتکار، کسب تجربه و آموزش دارند.

ممکن است افرادی استعداد نداشته باشند و دوره‌های طولانی دانشگاهی را آموزش ببینند ولی در نهایت کامل نمی‌شوند. عکس این قضیه هم صادق است؛ عده‌ای هم هستند که استعداد دارند و آموزش ندیده‌اند اما باید آموزش ببینند و به تجربه برسند و آنجاست که ارزش تجربه در کنار بقیه نشانه‌ها آشکار می‌شود. فردی که استعداد نداشته باشد و وارد این حرفه شود، در واقع وقت خود را تلف می‌کند و شاید نهایتا بازیگر متوسطی برای ایفای نقش‌های دست پایین شود.

درآمد بازیگران؛ از شایعه تا واقعیت

این فیلمنامه‌نویس و کارگردان در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: افرادی که در دنیای هنر و شاخه‌های هنر تصویر حضور دارند، شرایط مساوی ندارند. نمی‌شود انتظار داشت همه به یک اندازه سود ببرند و مساوات همیشه عدالت نیست. عدالت آن است که فرد براساس تلاش و تأثیری که در آن اثر می‌گذارد، دستمزد بگیرد. ما در شاخه‌های مختلف هنر در مجموع بعضی مسائل را نادیده می‌گیریم.

یک فیلمنامه نویس در کشورهای دیگر ارزش بسیاری دارد و همه می‌دانند تا فیلمنامه نباشد، بازیگران نمی‌توانند به تنهایی برای نجات یک کار تلویزیونی یا سینمایی کاری انجام دهند، بنابراین یکی از پایه‌های اصلی، فیلمنامه است؛ اما در کشور ما کمتر به آن بها داده می‌شود.

 البته علت این رویه نیز مشخص است. در سینمای ایران، بازیگر مانند ویترین موفقیت یک فیلم عمل می‌کند و به همین دلیل، بیشتر به آن بها می‌دهند. سینما برای ماندگاری نیاز به سرمایه و پول دارد و برای این‌که بتواند به خود متکی باشد، مجبور است عناصر فروش را در نظر بگیرد. بازیگر نیز یکی از این عناصر است و تماشاگر را جذب می‌کند.

 چون تقاضا برای بازیگر بیشتر است، قیمت آن بالاتر می‌رود اما تماشاگر عام فیلمنامه‌نویس را نمی‌بیند. معنای برقراری عدالت کم کردن مبلغ دریافتی بازیگران نیست بلکه باید به کارگردان یا فیلمنامه‌نویس بهای بیشتری بدهیم. دریافت دستمزد بالا برای بازیگران عنصر منفی نیست بلکه سوال این است که چرا به سایر عوامل پروژه به اندازه بازیگران بها داده نمی‌شود؟

وظایف جامعه در قبال هنرمندان

اخلاقی می‌گوید: باید جایگاه هنرمند را تشخیص دهیم و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که هنرمندان واقعی به میزان توانایی خود، بیشتر رشد کنند. از سوی دیگر زندگی آنها باید بگونه‌ای تأمین باشد که به فکر این مسائل نباشند.

 بازیگری، مثل شغل‌های دیگر است اما در رشته هنر و بازیگری، چون فرد دیده می‌شود و به شکل الگو درمی‌آید، باید مراقب رفتار اجتماعی خود باشد.یکی از روش‌های ماندگاری هم این است که بازیگر با رفتار اجتماعی صحیح برای دیگران ارج و قرب داشته باشد.

توصیه‌ها و ترفندها

این نویسنده می‌گوید: به همه علاقه‌مندان بازیگری توصیه می‌کنم تحصیل را فراموش نکنند. تحصیلات دانشگاهی سبب می‌شود برخوردمان با پدیده‌ها متفاوت شود. اگر در رشته هنر تحصیل نکرده‌اید، دوره‌های آموزش هنری را حتما ببینید و این آموزش بسیار مهم است. قبل از آن استعداد خودمان را باید بسنجیم و بررسی کنیم در چه رشته هنری استعداد داریم.

اگر می‌توانیم فیلمنامه‌نویس خوبی باشیم، نباید به دنبال بازیگری برویم. باید برای رسیدن به مقصود و بازیگر شدن در ایران پشتکار داشته باشیم تا برای مقابله با مشکلات بجنگیم، چون همیشه راه برایمان باز نیست.

همه دوست دارند بازیگر شوند؛ اما...

افسانه پاکرو، بازیگر تلویزیون و سینما می‌گوید: متأسفانه اکنون هر شخصی که وضع مالی مناسبی داشته باشد می‌تواند وارد عرصه بازیگری شود. در واقع راه‌های درست و منطقی برای ورود به کار بازیگری کم شده است. البته نمی‌توانم جمع ببندم که تمام بازیگران از راه‌های غیرمنطقی وارد می‌شوند، اما روش‌های ثابت ورود به این عرصه بسیار کم شده است.

من خودم به بازیگری علاقه فراوانی داشتم و از سن پایین وارد کار بازیگری شدم؛ اما شهرت را دوست نداشتم. همیشه به افرادی که به بازیگری علاقه دارند یادآوری کرده‌ام این شغل خوب نیست و مطمئنا ادامه تحصیل بهتر از حضور به یکباره در این کار است.

این بازیگر اضافه می‌کند: 99 درصد آدم‌ها در هر سن و سالی که باشند، دوست دارند بازیگر شوند. حرف من این است اگر شهرت بخواهیم، چهره شدن در یک رشته علمی و فنی هم می‌تواند برایمان این ارمغان را بیاورد و حتی از لحاظ مالی بهتر تأمین شویم. اگر بازیگر نوع کار کردنش به شیوه‌ای باشد که سر هر کاری نرود، اوضاع برایش دشوارتر خواهد شد و از این بابت، باید بگویم مطمئنا ادامه تحصیل و کسب شغلی که وجهه اجتماعی خوبی داشته باشد، از بازیگری بهتر است.

او درباره شرایط امروز سینما و تلویزیون برای بازیگران می‌گوید: امروزه وضع به گونه‌ای است که گاه حتی افرادی را که برای همکاری با من تماس می‌گیرند، نمی‌شناسم. در واقع اینها همان افرادی هستند که بدون پیشینه قبلی وارد کار شده‌اند و جالب این‌که بسیاری از بازیگران، باسابقه‌ بلندبالایی که در این کار داشته‌اند، امروز بیکارند.

وقتی اقتصاد هنر ضعیف باشد و بودجه در دست تهیه‌کنندگان نباشد، نتیجه این می‌شود که همه به دنبال کار مجانی باشند. نیروهای کاری هستند که با دستمزدهای کم کار می‌کنند، اما بتدریج دستمزدشان افزایش پیدا می‌کند و مشهور می‌شوند.

 این یک واقعیت است که تمام بازیگران، دستمزد کلان نمی‌گیرند. اکنون کار و فیلمنامه خوبی که بازیگران در آن دستمزد بالا بگیرند، کم است. از سوی دیگر بعضی هم حتی با گرفتن دستمزدهای ناچیز به این حرفه لطمه می‌زنند. افرادی که پشت ‌سر هم کار می‌کنند، دستمزدهای کمی می‌گیرند و البته این شاید به علت احتیاج مالی باشد و نمی‌شود به آنها ایراد گرفت چون آنها مجبور به ادامه فعالیت هستند، اما من هیچ‌وقت نمی‌توانم با دستمزد غیرمنطقی به فعالیت خود ادامه دهم.

بازیگر، ظرفیت شهرت داشته باشد

وی در ادامه می‌گوید: افراد متخصصی که وارد این رشته می‌شوند کم هستند و بیشتر آنها سواد تخصصی رشته‌ای را که در آن فعالیت می‌کنند، ندارند. به نظرم تئاتری‌ها و سینمایی‌ها هر کدام باید با تعریف رشته خود به فعالیت ادامه دهند، چون این دو رسانه، متفاوت از یکدیگر است، اما نمی‌شود این اصل را به صورت مطلق پذیرفت.

پاکرو که خود از شاگردان زنده‌یاد سمندریان بوده ادامه می‌دهد: به هر حال بازیگر یا باید بازیگری خوانده باشد یا کلاس آن را برود و رفتارش در شأن یک بازیگر باشد. معمولا بیشتر افرادی که به طور ناگهانی وارد این حرفه می‌شوند و به یکباره روی صحنه می‌روند، رفتاری مناسب در شأن یک هنرمند و اخلاق بازیگری را ندارند.

یک بازیگر می‌تواند با یک سریال و یا فیلم مشهور شود، اما اگر ظرفیت این شهرت را نداشته باشد، بتدریج مغرور می‌شود. در این زمینه، متاسفانه چند سالی است که با پدیده‌های جدیدی روبه‌رو هستیم و انگار همه چیز ارزش خود را از دست داده است. قطعا اگر بازیگر نمی‌شدم، زندگی راحت‌تری داشتم چون این شغل به هیچ‌وجه امنیت مالی ندارد.

وی در ادامه نسبت به انتخاب بازیگر برای سریال‌ها انتقاد می‌کند و می‌گوید: تیپ بازیگری که وجهه شاخصی برای جذب مخاطب است، طبیعی نیست و گریم باید روی چهره بازیگر بنشیند. معمولا افراد قدیمی و باتجربه می‌توانند افراد درست برای بازیگری را انتخاب کنند. بازیگر باید در نقش خودش بنشیند و برخی انتخاب‌های غلط باعث می‌شود که به عنوان مثال مخاطب، مادر بودن یک شخص را باور نکند. راهکار اصلی برای حل این مشکلات، سپردن کارها به دست افراد متخصص و همکاری نکردن با افراد ناوارد است.

 در واقع هیچ درگاه مشخصی برای ورود افراد به عرصه هنر وجود ندارد و در این زمینه دچار هرج و مرج شده‌ایم. فقط افرادی می‌توانند در این کار ماندگار شوند که عاشق کارشان باشند و اگر مردم آنها را به عنوان یک بازیگر دوست داشته باشند، می‌توانند ماندگار شوند. جوانان، اگر بخواهند از راه صحیح وارد این حرفه شوند، باید این احتمال را بدهند که یک در میلیون انتخاب می‌شوند و باید خود را آماده کنند که با مشکلات روحی ناشی از نرسیدن به هدف روبه‌رو شوند. روزنه اول ورود به بازیگری، کلاس‌های آکادمیک دانشگاه و روزنه دوم شرکت در کلاس‌های بازیگری و تست دادن است.

بازیگران و طیف‌های مختلف آنان

اما افشین سنگ‌چاپ بازیگر و بازیگردان سریال‌های تلویزیونی در این زمینه می‌گوید: افراد علاقه‌مند بازیگری دو دسته هستند؛ دسته اول براساس علاقه خود حرکت می‌کنند و روبه‌روی آینه می‌ایستند و خودشان را برای داشتن یک تیپ مناسب، شایسته بازیگری می‌دانند. این افراد از راه‌های غیررسمی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند و این به اتفاقاتی ناگوار منجر می‌شود. البته عده‌ای هم در این میان موفق شده‌اند و همه نامشان را می‌دانند.

من از نسلی هستم که همیشه به من یادآوری کرده‌اند که اگر کتاب نخوانی و علم و دانش نداشته باشی، این مناسبات هیچ‌وقت جواب نمی‌دهد. من از سنین پایین این کار را انجام داده‌ام و شاگردی من، بتدریج تبدیل به دانشجویی شد. توصیه‌ام این است که جوان‌ها به دنبال کسب سواد بازیگری بروند و بعد راهی را برای ماندگاری پیدا کنند.

 مثلا افرادی که می‌خواهند رانندگی را یاد بگیرند، باید مراحلی را طی کنند و بعد گواهینامه بگیرند. متاسفانه افراد می‌خواهند عکس‌شان سردر سینماها بخورد، اما حاضر نیستند حتی به یک کلاس ساده بازیگری بروند و مجبورند از راه‌های غیررسمی وارد شوند.

بازیگری باید در خون افراد باشد

این بازیگردان می‌گوید: بازیگری بیشتر ذاتی و خونی است و بعضی‌ها اگر چنین شاخصه‌ای داشته باشند و‌ هنرمند نشوند، راه را به خطا رفته‌اند. پدر من وقتی متوجه شد استعداد بازیگری دارم، مرا در کلاس بازیگری ثبت‌نام کرد و این شانسی است که هر شخصی ندارد. پدر و مادرهای امروزی با وجود سواد و آگاهی، از لحاظ فکری به فرزندانشان نزدیک‌ترند و می‌توانند به آنها کمک کنند.

وی سپس حضور نسل جدید بازیگری را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و می‌گوید: نسل جدید دچار نوعی توهم و خودشیفتگی عجیبی شده، اما اصلا نمی‌شود به این نسل انتقاد کرد. جوانان علاقه‌مند به این فرقه، امروز بیشتر از گذشته مورد حمایت مالی خانواده قرار می‌گیرند و به همین دلیل رجوع به کار هنری و بازیگری در این نسل زیاد شده و جالب اینجاست که همه می‌خواهند بازیگر شوند و خود را به نمایش بگذارند.

سنگ‌چاپ می‌گوید: کسی که می‌خواهد به طور حرفه‌ای وارد این عرصه شود، باید ابتدا کارهایی اعم از مشاوره، تست و گذراندن کلاس‌های آکادمیک را سرلوحه کار خود قرار دهد و بیشتر از افراد باتجربه کمک بگیرد. بازیگری یک نوع علم است و کسب علم هم احتیاج به تحصیل دارد و با سلام و علیک و تجارت یا باج دادن، خون هنری به انسان تزریق نمی‌شود. بسیاری از افراد هستند که وارد این عرصه شده‌اند، اما ریشه علمی ندارند.

 وقتی با علم و آگاهی وارد بازیگری شویم، ماندگاری‌مان را تضمین می‌کنیم، اما نسلی که با این شیوه وارد بازیگری نمی‌شود، ماندگاری ندارد. شما اکنون طیف‌های مختلفی از هنرپیشگان را می‌بینید، اما در گذشته وضع به این منوال نبود و به یکباره یک جوان وارد بازیگری می‌شد و همه او را دوست داشتند. الان قاعده‌ای وجود ندارد و جوان‌ها، بسادگی وارد این عرصه می‌شوند، اما چون بازیگری برایشان اصالت ندارد، با شکست مواجه می‌شوند.

جوان ما الگوی درستی ندارد

او در تشریح علت پدید آمدن این فضا می‌گوید: جوان ما الگوی درستی ندارد. مثلا الگوی او فلان شخص است که برای بازیگری پول داده و خودش را به جایی رسانده است. متاسفانه آن اصالت لازم برای بازیگری وجود ندارد و همه چیز مافیایی شده است. از سویی نسل جدید به تمرین و تئاتر هم اعتقاد ندارد. من خودم تئاتری بودم و در زمان ما، همه چیز اصالت داشت و تا تئاتر کار نمی‌کردیم و کار کشته نمی‌شدیم، اصلا ما را به عنوان بازیگر نمی‌شناختند.

او می‌گوید: به جوانی که می‌خواهد وارد این عرصه شود، توصیه می‌کنم زد و بند و رابطه‌ را فراموش کند و خودش را به علم نزدیک کند. در این 30 سال سابقه کاری هیچ‌گاه فردی را ندیدم که استعداد داشته باشد، اما مورد توجه قرار نگیرد و انتخاب نشود. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که بعضی فکر می‌کنند راه‌های درست جواب نمی‌دهد. این قصه باید به شیوه صحیح پیگیری شود و اگر این‌طور باشد، همه به آن‌چیزی که می‌خواهند، می‌رسند.

این بازیگر و بازیگردان می‌گوید: افراد علاقه‌مند بازیگری، باید علم و صداقت و تدبیر داشته باشند. هیچ‌کس غیر از این راه نمی‌تواند ماندگار شود. ممکن است فردی در کوتاه‌مدت در ذهن‌ها بماند، اما بسرعت فراموش شده است، چون علم کافی در این زمینه را ندارد. بسیاری همچون استاد انتظامی، مشایخی و نصیریان چند سال فعالیت کرده‌اند و هنوز دوست‌داشتنی‌اند و مردم از آنها با احترام یاد می‌کنند.

 معتقدم تا پروسه شاگردی و آموزش دیدن برای افراد طی نشود، آنها نمی‌توانند به جایی برسند. حتی باتجربه‌های بازیگری که در حال فعالیت در تئاترند هنوز می‌گویند همچنان در حال یادگیری هستیم. هنوز هر کاری به من پیشنهاد می‌شود، فکر می‌کنم اولین کارم را تجربه می‌کنم و برای انجام آن عطش منطقی دارم./جام جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۲۲
در انتظار بررسی: ۱۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
من خیلی دوست دارم بازیگر بشوم اما برای اینکه بازیگر بشم باید هم پول وهم پارتی داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یه دختر 14 ساله هستم و واقعا علاقه ی زیادی به بازیگری دارم اما متاسفانه خانوادم دوست ندارن من بازیگر بشم و من به کلاس بازیگری نمی فرستند من حتی برای خودم. یک عالمه فیلم درست کردم با اهنگ یه کلیپ از خودم درست کردم
من چگونه می توانم رضایت خانواده ام را بگیرم
راستی من ورزشم میرم و وقتی دارم فیلم اجرا می کنم حرکت های ورزشی می زنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
یگانه شاهسون
۱۴:۰۱ ۰۲ دی ۱۴۰۰
سلام من عاشق عاشق بازیگری هستم میشه لطفا راهنمایی کنید من همه ی شمارو درک میکنم چون خودمم انقدر بازیگری رو دوست دارم هرشب گریه میکنم لطفا راهنمایی کنید.
یگانه شاهسون ۱۲ ساله از زنجان شهرستان خرمدره هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلام‌من ۱۳ سالمه خیلی به بازیگری علاقه زیادی دارم خیلی زیاد علاقه دارم خیلی زیاد من میخوام به تاترش ثبث نام کنم ولی چطوری
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۸:۳۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۰
باسلام خسته نباشید من دختر ۱۴ساله هستم در شهر ایلام شهرستان مهران زندگی میکنم میخواستم مشاوره بگیرم ک چگونه خانوادمو راضی کنم ک بزارن برم رشته بازیگری من خیلی ب بازیگری علاقمندم ولی خانوادم بهم اعتماد ب نفس نمیدن و میگن ک شهرمون امکانات برای بازیگری نداره میخواستم کمکم کنین
Iran (Islamic Republic of)
س جح
۱۸:۵۴ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
سلام من ۱۴ سالمه و خیلی علاقه به بازیگری دارم اما در جایی که زندگی میکنم کلاس بازیگری وجود نداره و نمیدونم باید کجا برم که بتونم تست بدم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۰۹ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
من علاقه خیلی خیلی شدیدی به بازیگری دارم و استعداد بازیگری هم دارم ولی در شهری که زندگی میکنم کلاس بازیگری وجایی هم برای تست دادن وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۱۶:۴۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام من ۱۴ سالمه و به بازیگری رو خیلی دوست دارم لطفا بگید که بیشتر درباره رشته بدونم
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد
۱۴:۱۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
من خیلی به بازیگری علاقه دارم لطفاً بگید باید چه کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
پرنیا
۰۱:۲۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
من خیلی دوست دارم بازیگر بشم از همین العان من کلاس هفتم هستم من در حسین اباد عاشوری زندگی میکنم ولی پدرو مادرم اجازه نمی دهند که من بازیگر شوم ما در روستا ی خود همه چیز داریم و من اگر بازیگر شوم مطمئن هستم بازیگر خوبی میشوم و حتی اگر مجبور باشم از ایران تا چین را پیاده میروم
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۰:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
با سلام من خاطره ۱۳ ساله علاقه شدیدی به بازیگری دارم اصل یاسوج اگرمی تونید کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه واحدی
۲۰:۲۴ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
با سلام‌ من فاطمه ۱۷ ساله علاقه شدیدی به بازیگری دارم اصل کرمانشاهی
Iran (Islamic Republic of)
سودا
۲۰:۵۵ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام من به رشته بازیگری علاقه شدیدی دارم من ۱۴ سالمه وچن ماه دیگه قراره رشته هنرو انتخاب کنم لطفا کمکم کنید یکم بیشتر از رشنه هنر و بازیگری بدونم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مرادی زاده
۱۸:۵۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
با سلام عید باستانی نوروز رو به همتون تبریک عرض میکنم مهدی مرادی زاده هستم ۱۷ سالمه خیلی بازیگری رو دوست دارم و استعداد بازیگری دارم امیدوارم با توکل به خدا و حمایت‌های شما استعدادم رو شکوفا کنم
Iran (Islamic Republic of)
آرمیتا
۰۴:۰۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
من آرمیتامو ۱۳سال دارم .من استعداد خوبی در بازیگری دارم .ومیخوام استعدادمو ب بقیه هم نشون بدم .من علاقه زیادی ب بازیگری دارم .
میشه لطفا راهنماییم کنید ک چطور ی بازیگر خوب بشم .
لطفا جوابمو بدید البته من تنها بچه ای نیستم ک آرزوی بازیگر شدنو داره لطفا جواب همه ی بچه هایی ک علاقه ب بازیگری دارند رو بدید اونا این همه برای شما خوب توضیح دادن
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۱۸:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
من عاشق بازیگری هستم .و حفظ کردم خیلی خوبه اما نمیدانم چطوری بازیگر بشم و خیلی دوست دارم بازیگر بشم از همین الان تا آخر عمرم ومن 11 سالمه
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۱۸:۰۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
من خیلی دوست دارم بازیگر بشم بزرگترین آرزوم اینه است که بازیگر بشم اما نمیدانم چطوری من11 سالمه باید از کی تست بدم هرمی میدونه چه جوری بازیگر بشم وثابتمان کنم واز کی بگه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
خاطره
۱۶:۲۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام
من علاقه شدیدی به بازیگر شدن دارم
لطفا منو راهنمایی کنید ❤
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۲۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام من فاطمه هستم خیلی دوست دارم یک بازیگر بشم و بازیگری همیشه در ذهن منه و 12سالمه
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۱۹:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام من به بازیگری علاقه دارم
عاشقانه دوست دارم بازی کنم.
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۲:۳۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام ،من دختری ۱۱ ساله هستم . علاقه خیلی زیادی به بازیگری دارم و هر روز درخانه برای خانواده چند نمایش اجرا میکنم ،در مدرسه چند بار تاتر بازی کردم و در صدا و سیمای شهر خود برنامه ای برای کودکان است که من نقش یک دکتر را در آن بازی میکنم من در رشته های ورزشی فوتسال، هندبال و ژیمناستیک هم سابقه دارم ، ولی نمی دونم چطور استعداد خودم رو برای بازیگر شدن به بقیه نشان دهم ، من یک راه حل می خواهم
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۰۳:۱۲ ۲۹ دی ۱۳۹۹
من علاقه به بازیگری دارم ۱۳ سال هم دارم خیلی دوست دارم از کوچکی وارد سینما بشوم
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۱۶:۰۸ ۲۵ دی ۱۳۹۹
سلام من دختر 13 ساله هستم علاقه شدیدی به بازیگری دارم
من چند وقت پیش ها کلاس بازیگری ثبت نام کردم ولی این کلاس بازیگری ها ربطی به صدا و سیما نداره و من هرچی به کلاس برم من رو به جلو نمیکشونه خواهش میکنم میشه یه کلاس بازیگری که مجوز رسمی داشته باشه در اصفهان رو به من معرفی کنید‌ سپاسگذارم.
Iran (Islamic Republic of)
Z
۱۲:۲۰ ۲۱ دی ۱۳۹۹
سلام
من یه دختر ۱۳ ساله ام
توی تئاتر منطقه دو بار رتبه آوردم همچنین توی نقالی اعتماد به نفس بالایی دارم فقط کافیه یه بار پیش یه کارگردان بازیگردان یا.... تست بدم
اما متاسفانه چنین امکانی وجود نداره یه فکری به حال ما نوجوانان بکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۱ دی ۱۳۹۹
سلام من ۱۲ سالمه و من از ۹سالگی عاشق بازیگری بودم اگر این کرونا لعنتی از بین برود حتما به کلاس بازیگری میروم که به آرزوام برسم هیچ ربطی به مشکل مالی هم نیست که بعضیا میگن که ما چون پول نداریم نمیتونیم بازیگر بشیم آدم باید توان داشته باشه که بتونه بازیگر بشه و من این توانایی را دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۹ دی ۱۳۹۹
سلام من یه دختر ۱۱ ساله هستم دوست دارم بازیگر بشم اما وقتی میخوام جلوی چند نفر کاری رو انجام بدم خجالت میکنم بین شن ۳ تا ۸ سالگی دل و جرات زیادی داشتم و توی تئاتر یا هر چیزی مانند بازیگری در مدرسه یا هر جای دیگر اعتماد بنفس بالایی داشتم اما نمیدونم چرا در این ۳ سال بسیار خجالتی شدم من میتونم که تبدیل به یه بازیگر بشم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۳۰ ۱۹ دی ۱۳۹۹
سلام من 18سالمه و از10سالگی بازیگری رادوست دارم و همیشه هم تمرین میکنم با خودم ولی به دلیل مشکلات مالی نتوانستم کلاس های بازیگری شرکت کنم و واقعا علاقه دارم و فک میکنم استعدادش هم دارم من کرد زبان و کرمانشاه زندگی میکنم اما لهجه کردی ندارم من امسال دوازدهم انسانی هستم
Iran (Islamic Republic of)
بازدید کننده
۱۷:۲۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
سلام من ۱۴ سالمه و از بچگی به بازیگری علاقه داشتم ولی بع خاطر یه سری مشکلات نشد که به کلاس بروم
ولی الان تصمیم دارم که به کلاس بروم
لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۱۸:۵۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
من تموم زندگیمو میدم تا داخل یه فیلم بازی کنم لطفا راهنماییم کنید❤
Iran (Islamic Republic of)
Neda
۱۴:۵۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
همه هم کع پرررر از استعدادن ماشالا
نمیدونم این استعداد جوشان در تک تک شما از کجا سرچشمه میگیره
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۴:۰۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
سلام من یه دختر ۱۵ ساله هستم که علاقه زیادی به بازیگری دارم دوست دارم تست بازیگری بدم وقبول بشم و برای فیلم های غمگین بازی کنم چون که یلی خوب بلدم گریه کنم ولی یه مشکلی هست رسم ما اینه که دختر های خانواده نباید شغل های پر بیننده داشته باشند ولی من میدونم استعدادم در این رشته و شغل هست لطفا لطفا لطفااااااااا به پیام های ما توجه کنید.....
Iran (Islamic Republic of)
S
۲۰:۰۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
سلام من یک دختر16ساله هستم بیشرداستان و...مینویسم وهمچنین فیلم نامه من خیلی خیلی دوست دارم بازیگربشم هیچ پشتیبانی ندارم هرموقع حرف ازبازیگری میزنم همه ناامیدم میکنن دلم میخوادازنوجوانی بازیگربشم وداستان هایی که مینویسم یک روزتبدیل به فیلم بشن نیازبه کمک دارم خواهش میکنم اگه میتونیدکمکم کنیدکوتاهی نکنیدیاراهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
سلام من خیلی خیلی علاقه به تئاتر دارم استعدادش را دارم من به مادرم می گفتم من دوست دارم برم تئاتر ولی کرونا امد و بخاطر کرونا. دیگه نتوانستم
Germany
ابراهیم مرادی
۲۲:۵۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام وقت بخیرمن۲۴ساله مجردم علاقه دارم بازیگری
Netherlands
مریم
۱۵:۱۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
نظر من در باری پول هست چرا پول
Iran (Islamic Republic of)
Masueh
۱۷:۴۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
سلام من معصومه هستم ۱۴ سالمه دوست دارم در آینده بازیگر بشم ولی مخالفان زیاده چی کار کنم؟ لطفا به پیام های ما توجه کنید⚠️
Iran (Islamic Republic of)
حسین البوغیش
۲۲:۴۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام من خیلی دوست دارم بازیگر بشم عمر من ۱۹سالمه و خیلی دوست دارم بشم ما هنوز جوانیم ادم یه چیزی دوست داره مثلا میگم فیلم ترکی غنچه های زخمی بازیگراشون جوان نیستن که دارن تو فیلم بازی میکن ما هم جوانیم بزار به اروزهامون برسیم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام من به بازیگری به شدت علاقه دارم و از هر مشاوره ای میپرسم میگه که بیخیالش شو من خیلی ناامیدم واز طریق کلاس ها هم نمیتونم برم آبا شیراز حایی هست واسه ثبت نام
لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سلام منم به بازیگری علاقه دارم ولی اگه همه بخوان بازیگر بشن که نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
Khatere
۱۵:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
سلام من خاطره هستم ۱۴ سالمه خیلی دوست دارم بازیگر بشم ولی نمیدونم باید ب چ کسی بگم و ب کجا بدم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۱۷:۱۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
سلام من کوثر ۱۲ ساله از اصفهان هستم به بازیگری بسیار علاقه دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
سلام من ی دختر 13 ساله خیییلی استعداد دارم اگه ی روز به این حرفه نرسم داغون میشم حتی الانم هر روز ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سلام رشته من تجربی است و میخواهم بازیگر بشوم میشه راهنماییم بکنید که میشه با این وضع من بازیگر شد و اینکه باید کنکورشو بدم و میشه ؟ و لطفا اگه سایت تست انلاین دارید بگید
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۱:۱۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
با سلام. خدمت. دوستان. عزيز. من عاطفه ٢٢ ساله از استان. فارس هستم خيليي. علاقه شذيدي به بازيگري دارم انگار تو. خونم. بازيگري. نوشته شده هميشه. تو خونه. تمرين ميكنم همه اون چيزايي كه بازيگر بايد داشته. باشه رو دارم. لطفا راهتمايي كنيد براي عزصه بازيگري بايد چيكار كنم كه. بتونم. تو. تلوزيون. يا سينما فعاليت كنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
سلام
من فقط دوست دارم یک بار هم که شده کیمیا شرفی نیا که بهترین بازیگر است به نظر من بینم
۱۳ ساله از شهر یزد
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۶:۵۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
سلام من.... هستم من به بازیگری علاقه مند هستم و می‌خوام تست بدم ولی بقیه باهام مخالف هستن میشه راهنمایی کنید و اجازه امدن به تهران رو بهم نمیدن به راهنمایی های شما نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
الهام افخمی
۰۰:۰۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
میخوام بازیگرسینماباشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام من آریان هستم ۱۳ سالمه بازیگری علاقه دارم خدا روشکر وضعیتم هم خوبه امکاناتشم دارم ولی من که نمی دونم چی پیشرومه در آینده لطفا به پیام های ما توجه کنید صادقانه و اگه کاری از دستتون بر می یا بکنید و نزارید حق ماخورده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
من عاشق بازیگری هستم و هر کاری میکنم ک بازیگر شوم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
من دوست دارم بازیگر شم اما مراحل ثبت نام را بلد نیستم من،13سالم
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۳:۱۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
سلام من نمیگم که هیشکی به اندازه من بازیگری یو دوس نداره ولی اینو خوب میدونم که علاقم به بازیگری و عرصه هنر به قدری یه که میخوام به هر طریقی هم که شده به دستش بیارم ولی متاسفانه ما روستایی ها همیشه پیش پا افتاده ایم و هیچ توجهی بهمون نمیشه لطفا لطفا لطفااا اگه میتونین کمکم کنین تا به رویا و استعدادم دست بیابم.
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۲۲:۵۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
سلام من یه پسر 13سالم می‌خوام برای فیلم های طنز بازیگر بشم لطفا منو راهنمایی کنید . خیلی ممنون میشم بهم کمک کنید و به ایمیل من پیام بدید . من خیلی شور و هیجان دارم برای اینکه به من پیام بدین . تست بازیگریمم براتون می‌فرستم . مربیم ازم راضی . امیدوارم به من پیام بدید .
Iran (Islamic Republic of)
سارا مرادی
۱۴:۲۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
من اسمم سارا ۱۴سالمه دوست دارم بازیگر شم اما
Iran (Islamic Republic of)
پری
۰۲:۴۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
س من واقعا به بازیگری علاقه دارم اما نمیدونم باید چیکار کنم که به خواستم برسم فقط به اونایی که به بازیگری علاقه دارن بگم هیچوقت فک نکنید نمیتونیدمیتونید فقط لازمه خودتون رو باور داشته باشید من دخترم ۱۱ سالمه لطفا شماره های تهیه کننده ها رو بزارید تا ما هم بتونیم استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
A A
۰۹:۱۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
من خیلی به بازیگری علاقه دارم من امید دارم که یک روز من بازیگر شوم وهیچ وقت امید را از دست نمیدم هر روز تلاش می کننم که یک بازیگر شوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالمه من پارسال تست بازیگری دادم بین ۸۷۹ نفر نفر اول شدم و ....
من چون سنم کم بود و نقشی برای من نداشتند ....
آرزوی من این هست که یک روز کسی به من پیام بده و بگه که شما اگر می تونید در این نقش شرکت کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهلا
۱۵:۲۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
سلام من یک دختر4 1ساله ام خیلی به بازیگری هم علاقه دارم خیلی دوست دارم بازیگر بشم آیا باید چه کار کنم تا موفق بشوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
سلام من یک دختر4 1ساله ام خیلی به بازیگری هم علاقه دارم خیلی دوست دارم بازیگر بشم آیا باید چه کار کنم تا موفق بشوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
به بازیگری هم علاقه دارم خیلی دوست دارم بازیگر بشم
Iran (Islamic Republic of)
آوینا
۲۳:۰۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
من ۱۱ سالمه و برا بازیگری جون میدم چجوری بشم ؟
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۰۰:۵۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
من دوست دارم بازیگر شم انقدر هم پرس و جو کردم ولی هیچی نشد من یازده سال دارم امید وارم که میشه
Germany
سمیه
۱۵:۰۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
سلام پسر من ۱۳سالشه واقعا استعداد بازیگری داره ولی من هزینه کلاس گذاشتنش ندارم لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سپيده شمس آبادی
۱۴:۴۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سلام من خیلی دوست دارم بازیگر بشم اما با این توجه که ما تو یک روستا میشینیم من نمیتونم این امید را داشته باشم که این بازیگر بشم من روزها توخونمون تمرین می کنم برای بازیگری که برق یک روز برم و بازیگر بشم اما نمیدونم چرا فقط تو شهر های بزرگ مثل تهران به این کارها رسیدگی میشه همه میگن برای بازیگر شدن باید پارتی داشته باشی نمیشه که وقتی ما را نمی‌شناسیم وقتی هم استعداد داریم چه جوری بازیگری را کنار بگذاریم وقتی عاشق بازیگری هستیم خواهش می‌کنم این کارگردان هایی که میتونم انجام بدم این کار
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۶:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
من به دلیل اینکه پدرم دوست داره من درس بخونم می‌خوام رشته ریاضی بردارم امانمیتونم بازیگری رو کنار بزارم میخواستم بدونم از چه رشته ای میتونم وارد بازیگری بشم که زیاد از جوانیم نره و همینطور میخواستم بدونم که میتونم نمودم کتاب های دهم ویازدهم ودواز دهم بازیگری را بخونم و برم کنکور بدم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۳:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
س من ۱۷ سالمه عاشق بازیگری هستم توی موقعیتی هم نیستم برم کلاس های بازیگری نمیدونم از کجا شروع کنم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۲۰:۵۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
من ۱۴ سالم هست و عشقم فقط بازیگری هست وقتی یه بچه رو تو تلویزیون میبینم دلم میشکنه ما که تو تهران نیستیم چیکار کنیم من خودم چند تا فیلم بازی کردم که پخش نشد ولی بازم اومید دارم لطف کنید کسی به من بگه
Iran (Islamic Republic of)
ایمان کریمی
۱۴:۵۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
عشق اول آخرم بازیگری و تخیل پردازی ولی منتظر فرصتم ۱۶سالمه امیدوارم یکی بهم پیام بده و بگه شما بیا برای تست
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه محمودی
۱۵:۴۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
میخوام بازیگر شم
Iran (Islamic Republic of)
الهه قنبرپور
۱۹:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
منم موخوامم استعدادشم دارم
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۱۷:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام من۲۵سالمه همیشه ازبچگی عاشق بازیگری بودم ولی نشدم میگن ادم اگه عاشقه یه چیزای باشه بلاخره بهش میرسه ولی
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۰۱:۴۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام من پسری ۱۶ ساله هستم به بازیگر وه خوانندگی علاقه زیادی دارم ولی رشته درسیم تجربیه چه جوری میشه به خواستم برسم
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۶:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان من بازیگریو خیلی دوست دارم میخواستم ببینم اگه رشته بازیگریو هم بخونیم بازم به پارتی نیاز داریم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۶:۳۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان یعنی اگه رشته بازیگری هم بخونیم بازم باید پارتی داشته باشیم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
من شهرستانم و هیچوقت موقعیت این نداشتم تست بدم یابیام تهران اماآرزوم بازیگربشم چکاربایدکنم ۲۳سالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام من دختری 13 ساله هستم از همدان و عاشق بازیگری ام و تنها آرزویی که دارم اینکه بازیگر بشم هیچ کسی هم تو تهران ندارم خواهشمندم از شما که منو راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من در مشهد زندگی می کنم و میخوام بازیگر بشم 15 سال دارم
Iran (Islamic Republic of)
تینا تقی زاده
۰۳:۳۵ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام به همگی من همیشهآرزو دارم بازیگر بشم ولی همه میگن این یه رویاس استعدادشودارم ولی همه به من سر کوفت میزنن تورو خدا برای من یه ایت الکرسی بخونیدثواب داره من به آرزوم میرسم برای همتون یه آیت الکرسی میخونم واسم بخونید
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۲:۱۵ ۰۶ تير ۱۳۹۹
سلام عزیزان من نازنین هستم ١٣ سالمه و در کبودراهنگ زندگی میکنم و به بازیگری بسیار بسیار علاقه دعرم خواهش میکنم کمکم کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۹:۰۳ ۰۳ تير ۱۳۹۹
سلام منم واقعا علاقه زیادی دارم رفتم یکی از آموزشگاه ها ثبتنام کردم گفتن باهاتونتماس میگیریم نقل مال ۴ ماه پیش قبل از کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۰۳:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۹
من دلم نیخواد بازیگر شم غید شو نمیتونم بزنم دوسش دارم 14سالمه دلم میخواد معروف بشم ولی بیشتر دلم میخواد باز کنم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
لطفا به نظرات ما توجه کنید اکثرا ما بیرون از تهران زندگی میکنیم واقعا هم استعداد داریم هم عشق به بازیگری .
بعد اینطوری حق مون ضایع میشه که یه عده نابازیگر با پارتی بازی وارد میشن و دیگه تقریبا جایی برای بعضی از ماها که واقعااا هم استعداد و توانایی بازیگری رو داریم نیست
منم مثل بیشتر این دوستان ۱۴ سالمه و در تهران زندگی نمیکنم
لطفا ماها رو راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۱:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من عاشق بازیگری هستم اما در تهران زندگی نمیکنم باید چیکار کنم
Afghanistan
Mohammad esa
۱۲:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
من یکی از طرفداران سخت سینما هستم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
من عاشق بازیگری هستم و در اصفهان زندگی میکنم همه میگن فقط پارتی ما چیکار کنیم اخههه
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۱۵:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام من به بازیگری خیلی علاقه دارم و اهل مشهد هستم وهمیشه آرزو میکنم بازیگر بشم چون میدونم استعدادش رو دارم وامید وارم روزی به این حرفه برسم ۱۴ سالم هست
Iran (Islamic Republic of)
پری
۲۳:۱۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
دوستان کسی در شهر شاهرود اموزشگاه بازیگری میشناسه لطفابگه ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
بی نظیر
۰۳:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
شماها کجا تست میدین؟چ
Iran (Islamic Republic of)
بی نظیر
۰۳:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
شماها کجا تست میدین؟چ
Iran (Islamic Republic of)
بی نظیر
۰۳:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
شماها کجا تست میدین؟چ
Iran (Islamic Republic of)
بی نظیر
۰۳:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
شماها کجا تست میدین؟چ
Germany
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالمه و عاشق بازیگر شدن هستم ولی هیچ کس به نظرم اهمیت نمیده نمیدونم واقعا باید چیکار کنم.........
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۰:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام .من ۱۴سالمه عاشق بازیگری و فیلم و تاترم .میشه راهنمایی کنید چگونه و چطور .به آرزوم برسم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
هر جا که بریم میگن پارتی پارتی پارتی از هرکی مشورت میگیریم میگن پارتی پارتی پارتی اخه بابا ما باید چیکار کنیم ؟وقتی پارتی نداریم؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا یه فکری به حال ما نوجوانانی بکنید که عاشق بازیگری هستیم و در تهران نیستیم و اگر ما در جای دیگه ای بازیگر شویم اونقدر فیلم هایمان پخش نمیشود لطفا اگر میشه یه برنامه ای در تلویزیون درست کنید تا ما بتونیم تست بازیگری در خانه بدیم و من عاشق بازیگری هستم 14 سالمه و من در برنامه خونه مونی فیلم تهیه کردم اما نشان ندادند ولی بازیگر خوبی هستم
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۸:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
من پسری ۱۶ساله هستم به بازی گری علاقه شدید دارم اما از رشته هنر یابازی گری جدا شده ام نمی دانم چگو نه بازی گرشوم درتمام فرم های بازی گری ثبت نام کرده اماهیچ جوابی نگرفته ام خاهش می کنم کمکم کنید از شماممنونم که برای نڟرات مردم جایی گذاشته ای ازشما خواهش می کنم کمکم کنید سپاس
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۳۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام
بنده 14 سالمه و به بازیگری و کارگردانی علاقه شدیدی دارم و حتی پدر و مادرمم حمایتم میکنن و میگن که تو میتونی ولی دو سال دیگه انتخاب رشته دارم و نمیدونم که باید چه رشته ای برم البته بگم که من برای گویندگی در تلوزیون هم قبول شدم و نویسندگی هم میکنم و حتی فیلمنامه اماده هم دارم ولی نمیدونم گویندگی برم یا بازیگری لطفا کمکم کنید بگید من چیکار کنم تا بازیگر بشم
Iran (Islamic Republic of)
پریا
۲۳:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
خب ب نظرم وقتی میگی علاقه شدیدی ب بازیگری داری بازیگری برو چون اگ ی رشته دیگ بری ممکنه انگیزتو از دست بدی
موفق باشی....منم عاشق بازیگری عم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام خانم ستایش که مامانتو کارگردان هست ، میشه به من کمک کنین من بازیگر شم نازنین هستم ۹ ساله . لطفا جواب بدین چون که من در اقوامم یا دوستانم هیچ کسی آشنا برای بازیگری ندارم اگه میشه بهم کمک کن بازیگر شم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام نازنین هستم ۹ ساله ..... من خیلی به عشق بازیگری هستم و همیشه در مدرسه و در همجا نمایش بازی میکنم من خیلی احساسی هستم و درمورد بازیگری خیلی چیزا میدونم میخوام بازیگر معروف بشم و با امیرحسین آرمان فیلم بازی کنم .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه زهرا توسلی
۱۷:۵۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
من دوست دارم بازی گر شوم استعدادهای زیادی هم دارم
فیلم های زیادی هم می بینم
خواهش می کنم کمکم کنید
11ساله از مشهد
آخرین اخبار