سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان:

در مورد برنامه هاي تيم ملي با کميته فني مشورت کردم

مهناز اميرشقاقي گفت: برنامه ريزي مناسبي براي تيم ملي فوتبال دختران نوجوان انجام و کار اصلي ما تازه آغاز شده است.

مهناز اميرشقاقي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مدتها براي تيم ملي نوجوانان برنامه ريزي شده است و اين برنامه ريزي با مشورت اعضا کميته فني جوانان و حتي آقايان اکبر مهدي و فاضي انجام شده و مستقيما کميته فني روي اين مسائل اشراف دارد.

وي ادامه داد: مرحله اول اردوهايمان از فردا آغاز مي شود و تا شروع مسابقات آسيايي که به ميزباني کشور چين برگزار مي گردد 7 اردو خواهيم داشت تا بازيکنان از لحاظ بدنسازي و تاکتيکي پيشرفت قابل قبولي داشته باشند.

وي در خصوص بازيکناان تيم افزود: بازيکناني را که به اردو دعوت کرديم از قبل بهشان برنامه بدنسازي داده بوديم تا در اردوها با آمادگي کامل حاضر شوند.

وي بيان داشت: قدرتمند ترين حريف ما در اين دوره از مسابقات تيم ژاپن است چون ژاپن در رده بزرگسالانش توانست تيم آمريکا را شکست و قهرمان جهان شود در هر حال ما براي برنده شدن به ميدان مي رويم و اگر هدفهايمان را باور کنيم و بهشان ايمان داشته باشيم مطمئنا به آن دست مي يابيم.

سرمربي تيم ملي نوجوانان کشورمان درباره حمايتهاي فدراسيون افزود: مسئولان فدراسيون بخصوص آقاي کفاشيان نهايت تلاششان را در خصوص حمايت تيم هاي فوتبال بانوان انجام داده چرا که خود فدراسيون متولي فوتبال است و براي پيشرفت آن تلاش زيادي انجام خواهند داد.

وي در مورد هلنا کاستا بيان کرد: هر مربي فلسفه و تفکرات مخصوص به خود را دارد و قابل احترام است و با توجه به اتمام مسابقات فوتبال بزرگسالان، نظرات ما هيچ چيزي را عوض نمي کند و نمي‌توان زود قضاوت نمود شايد هر مربي ديگري جاي ايشان بود همين نتايج را کسب مي کرد البته يکي از دلايل باخت پرگل بانوان فوتباليستمان اشراف نداشتن هلنا از بازيکنان کشورمان بود./آق
برچسب ها: کمیته ، فنی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار