اردبیل /

۲۴ خرداد بهترین شکل مردمسالاری رقم خورد

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت ۷۲ درصدی ملت نشانگر لبیک ملت با آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: امیدوارم حسن روحانی با تمام قوا در مسیر تحقق شعارهای خود گام بردارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری‌ بنه‌خلخال ضمن تقدیر از مردم فهیم ایران برای حضور و مشارکت حداکثری در کشور، تصریح کرد: در ۲۴ خرداد بهترین شکل دموکراسی رقم خورد و برنده اصلی انتخابات نظام، مردم هستند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مشارکت ۷۲ درصدی ملت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها، حماسه‌ای سیاسی خلق کرد که جهانیان را مات و مبهوت ساخت و نشانگر لبیک ملت با آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی بود.

وی ضمن تبریک به مردم و حسن روحانی برای پیروز در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، گفت: امیدوارم او با تمام قوا در مسیر تحقق شعارهای خود گام بردارد و در صحنه خارجی و داخلی به موفقیت دست یابد.

جعفری بنه‌خلخال، تاکید کرد: فضایی که در مجلس نهم وجود دارد فضایی همگر‌ایانه و تعاملی با دولت جدید است که با همکاری و اتحاد قوه مقننه و قوه مجریه آینده روشنی برای کشور متصور است و مشکلات کنونی مردم در حوزه‌های اقتصاد و معیشت رفع خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه مردم خلخال و کوثر با مشارکت حداکثری در انتخابات، ولایتمدار‌ی و قانون‌مداری خود را بار دیگر اثبات کردند، تصریح کرد: از همه مردم و مسئولان کشور که دست در دست هم در رقم زدن حماسه سیاسی نقش داشتند، قدرانی می‌کنم./س

برچسب ها: اردبیل ، مشارکت ، حداکثری ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.