در نشست خبری ویژه برنامه های تابستان و ماه رمضان 92 عنوان شد؛/1

سه روز به استقبال عید‌سعید‌فطر می‌رویم/ توجه به اعیاد رجب و شعبان جزء ملاحظات برنامه‌سازان

توجه به استقرار دولت جدید و اهمیت به اعیاد رجب و شعبان جزء ملاحظات عوامل برنامه‌ساز سیما بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست "مهدی فرجی‌" مدیر شبکه یک سیما با اصحاب رسانه، برنامهة‌ای شبکه‌های سیما در ماه مبارک رمضان 92 و تابستان 92 تشریح شد.



در ادامه این نشست "مهدی فرجی‌" مدیر شبکه یک سیما ضمن تبریک به حجت‌الا‌سلام و المسلمین‌ دکتر "حسن روحانی‌" رئیس جمهور منتخب مردم با اشاره به متفاوت بودن برنامه‌های امسال معاونت سیما در خصوص ماه مبارک رمضان و تابستان 92 گفت: مسئولیت اعلام پروژه‌های تابستان و ماه مبارک رمضان امسال بر عهده من گذاشته شد که بعضی از این برنامه‌ها حدود خرداد ماه سال جاری روی آنتن رفت و شبکه‌ها به تدریج کار خود را آغاز کردند.
وی افزود: از شنبه اول تیر ماه به صورت رسمی بسیاری از برنامه‌های تابستانی آغاز می‌شود که شعار امسال ما، نشاط معنوی، امید و پویایی، وفاق و همدلی خواهد بود.
"فرجی‌" افزود: طی جلساتی مختلف که با مدیران و نمایندگان آنها در شبکه‌های مختلف گذاشته شد، توجه به موضوع سبک زندگی اسلامی، زندگی معنوی و دینی، شاد و جذاب و آموزنده در کنار اینکه مباحث باید یاد دهنده و با کیفیت باشد در دستور کار عوامل برنامة‌ساز قرار گرفت.

استقرار دولت جدید جزء اولویت‌هاست

مدیر شبکه یک سیما با اشاره به اولویت‌هاو ملاحظات برنامه ها در ماه مبارک رمضان 92 تصریح کرد: استقرار دولت جدید تورم اقتصادی و توجه به اعیاد رجب و شعبان جزء اولویت‌های برنامه سازی در ماه مبارک رمضان امسال است.

تلاوت روزانه یک جزء قرآن در 8 شبکه سیما؛

بنابراین گزارش "مهدی فرجی‌" مدیر شبکه یک سیما در خصوص پخش تلاوت روزانه قرآن مجید گفت: تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم را در شبکه سیما را در 11 زمان متفاوت خواهیم داشت.
وی ادامه داد: رواج افطاری‌ دادن در مساجد و برگزاری مراسم ویژه وفات حضرت خدیجه‌ (س) در رسانه و ماه رمضان امسال جزء ویژه برنامه‌های خاص شبکه‌های سیما خواهند بود.

استقبال ویژه شبکه‌های سیما از عید سعید فطر

بنابراین گزارش :مهدی فرجی‌" با اشاره به برگزاری و استقبال ویژه شبکه‌های سیما از عید‌سعید فطر گفت: 3 روز به صورت ویژه به استقبال عید‌سعید فطر می‌رویم و در این راستا برنامه‌‌های جذابی را روی آنتن می‌بریم.

گزارش از: الهه علیزاده

برچسب ها: فرجی ، نشست ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار