رهایی از کندی سرعت با قرار گرفتن بر روی شبکه داخلی

مخابرات بستری ایجاد کرده که شبکه بزرگ داخلی کشور است و چنان چه سرور سایتی روی این شبکه قرار گیرد دچار کندی سرعت نمی شود.

مهندس آرش فاضلی کارشناس فناوری اطلاعات با بیان اینکه چنانچه هاستینگ و یا سرور سایتی  در داخل کشور باشد مشمول کندی سرعت نمی شود به  خبرنگار اورژانس itباشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: اغلب سایت هایی که سرور آنها  خارج از کشور است دچار قطعی و کندی سرعت در فضای  سایبر هستند و این در حالی است که بسیاری از کسب و کارها نیز در این فضا انجام می شود.

وی افزود: با قطعی های مکرر اینترنت و کندی سرعت ضرر مالی فراوانی به شرکت هایی  که در بستر وب به فعالیت های اقتصادی می پردازند وارد  می شود.

وی در بیان راهکارهای برون رفت از ضرر اقتصادی شرکت  هایی که به صورت اینترنت به کسب و کار می پردازند گفت:  انتقال سرور  یا  هاستینگ سایتها به روی شبکه داخلی کشور  که بستر آن توسط مخابرات ایجاد شده راه حل مناسبی برای برون رفت از این معضل است.

وی خاطر نشان ساخت: استفاده از شبکه بزرگ داخلی برای انجام امور نه تنها صرفه اقتصادی برای فعالان حوزه it به دنبال دارد بلکه موجب تسهیل کارها و جلوگیری  از هدر رفتن وقت و انرژی می شود./ع2
برچسب ها: شبکه ، سایت ، سرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار