اردبیل/

حماسه ورزشی بعد از خلق حماسه سیاسی برای ایرانیان دلنشین شد

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: خلق حماسه ورزشی که پشت‌بند حماسه سیاسی بود برای ایرانیان دلنشین شد به طوری‌که دیروز و امروز سراسر کشور پر شور و نشاط و پر هیجان از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرموذن اظهار داشت: صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی نه تنها دل هزاران ایرانی را شاد و مسرور کرد بلکه مایه غرور ایرانیان در عرصه ورزش و افتخارات جهانی شد که امیدواریم تیم ملی فوتبال کشورمان در برزیل نیز بتواند با اقتدار از ورزش و حیثیت ورزشی این کشور دفاع کند.

وی افزود: بعد از خلق حماسه 24 خرداد جوانان غیرت‌مند و بازیکنان فکور فوتبال، افتخار دیگری خلق و در حماسه‌ای ورزشی ملت را خشنود کردند که باید این پیروزی را به مردم بزرگ ایران و بازیکنان و اعضای تیم ملی تبریک بگوییم که چنین مایه مسرت و خوشحالی و سروری را در جامعه فراهم کرده‌اند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تبریک به محضر مقام معظم رهبری،‌ آحاد مردم ایران به ویژه مردم استان اردبیل که فرزندان رشیدی را در عرصه‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال نظیر دایی و انصاری‌فر تقدیم فوتبال کرده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز از عظمت و غرور واقعی این ملت سرافکنده شدند و در نقطه مقابل دوستداران این نظام به عزت و اقتدار ایرانی احسنت گفته و در برابر آن خاضع هستند.

پیرموذن گفت: مردم ایران همیشه و در همه جا سربلند بوده به طوری که در یک هفته پر از شادی و غرور دو بار پرچم این نظام و کشور در دنیا با اقتدار کامل به اهتزاز در‌آمد که اولی پرچم حضور آگاهانه مردم در صحنه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و صحنه دیگر صحنه غرور‌انگیز غلبه تیم فوتبال ایران بر حریف خود کره جنوبی در اولسان بود که سبب شد فوتبال این کشور و ورزش این سرزمین به نقطه اوج و تعالی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: وقایعی که در طول سال به ویژه در ماه خرداد رخ می‌دهد وقایع سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است که همیشه در اذهان این ملت شکوفا و زنده باقی مانده و قطعا‌ً در ادامه مسیر نیز این عزتمندی بیش از هر زمان دیگر تمام آسیب‌ها و خطرات دشمنان و بیگانگان را از بین خواهد برد/س.

برچسب ها: اردبیل ، خلق ، حماسه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.