قائم مقام دبیر بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک:

سرنوشت مسئولان برگزاری در گرو حکم جدید رئیس سازمان سینمایی آینده است

سرنوشت مسئولان برگزاری جشنواره کودک دوره بیست و هفتم با حکم رئیس سازمان سینمایی منتخب مشخص می شود.

"حسن نجاریان"، قائم مقام دبیر بیست و هفتمین جشنواره کودک، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره کودک گفت: بنیاد فارابی قبل از اعلام حکم رسمی برنامه های برگزاری را پیش بینی کرده است و در زمان مقرر نیز مراحل لازم برای دعوت داوران، فیلمسازان و رسانه ها صورت می گیرد.
وی در خصوص مکان برگزاری نیز عنوان کرد: ما علاقمند به برگزاری جشنواره در مکان سابق آن هستیم اما از سویی نیز استان باید همکاری های لازم برای برگزاری را انجام می دهد و در صورت همکاری نکردن مکان دیگری را در نظر خواهیم گرفت.
"نجاریان" تصریح کرد: عوامل برگزاری در استان اصفهان به دلیل کمبود بودجه در فشار هستند و اگر جشنواره در تهران برگزار می شد به طور حتم امکانات و بودجه بسیاری فراهم می شد اما خارج از تهران مباحث مالی بسیار بالاست.
وی در پاسخ به انگیزه پایین فیلمسازان در تولید فیلم کودک در جشنواره امسال اظهار داشت: اکثر فیلم های سال کودک با توجه به نرسیدن به جشنواره قبلی فجر برای جشنواره کودک در نظر گرفته شد اما دلیل اینکه امسال فیلمسازان فیلم کودک تولید نمی کنند به موضوع کمبود بودجه بر می گردد و حتی بنیاد فارابی با وجود آماده بودن 2 طرح در صورت مصوب شدن آن تولیدات خود را در زمینه کودک آماده می کند.
"نجاریان" عنوان کرد: برگزاری حرفه ای تعاریف متعددی دارد اما برای برگزاری بهتر جشنواره کودک بودجه کافی و مکان مورد نظر و مناسب باید مدنظر قرار بگیرد.
وی در پایان در خصوص تغییر مدیران با توجه به آغاز فعالیت دولت جدید گفت: ما تمام کارهای لازم برای برگزاری را تا پایان کار انجام خواهیم داد و برای حکم جدید باید منتظر مدیر جدید سازمان سینمایی و تصمیم او ماند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار