ملي پوش با سابقه بسكتبال در مقايسه شرايط درون اردويي تيم نسبت به دوره گذشته گفت: فعلاً كه در اردوي فعلي همه با هم خوب هستيم و اميدوارم اين شرايط تا پايان جام ملت ها ادامه پيدا كند.

حامد سهراب نژاد، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد اردوهاي تيم ملي توضيح داد: در يك ماه اوليه اردوهاي تيم ملي كارهاي بدنسازي و تاكتيك هاي تيمي را انجام داديم و خوشبختانه شرايط بدني و آمادگي تيم خوب است، اردوي تركيه هم با چند بازي تداركاتي مقابل تيم هاي بسيار قدرتمند واقعاً مفيد بود ما هم به خوبي جنگيده و با حريفان درگير شديم، با چند بازي سنگين در جام ويليام جونز تايوان آمادگي تيم كامل مي شود.

وي با تأكيد بر مهم نبودن نتيجه امتيازي بازي هاي تداركاتي اشاره كرد: ما بيشتراز نتيجه امتيازي دنبال هماهنگي تيم بوديم اردوي تركيه از نظر كار تيمي در زمين و اجرا كردن سيستم هاي تمرين شده كمك بزرگي بود، براي مربيان ما مهم بود تاكتيك هاي تيمي كه قرار است در آسيا انجام شود در شرايط سخت تمرين شود و تيم به آمادگي برسد.

** پنج تيم، قدرت هاي اصلي جام ملت ها هستند

سهراب نژاد اضافه كرد: تيم هاي ديگر حاضر در جام ملت ها هم واقعاً قوي هستند و همه در اردوهاي سنگين بازي هاي تداركاتي خوب برگزار مي كنند.

تيم لبنان كه هميشه با بازيكنان تبعه قوي مي شود، چين، كره و فيليپين كه ميزبان بازي ها است قوي ترين تيم هاي اين دوره هستند.
ملي پوش بسكتبال اضافه كرد: شرايط فعلي تيم خوب است و اميدوارم در ادامه هم شرايط بدي كه در دوره قبل پيش آمده تكرار نشود تيم در حال حا ضر يك دست و يكدل است و فعلاً همه با هم خوب هستيم.

وي ادامه داد: اميدوارم همه چيز همين شكل خوب پيش برود،‌ اگر يك درصد هم تيم نتيجه نگيرد به ضرر بسكتبال و تك تك بازيكنان خواهد بود و همه آسيب مي بينند قطعاً قهرماني و رسيدن به جام جهاني به هم مربوطند اگر ما هدفمان را قهرماني در نظر بگيريم با رسيدن به آن به طور طبيعي به جام جهاني هم مي رسيم به همين دليل هم گزينه اول تيم قهرماني است ضمن اينكه در دوره قبل نتيجه خوبي نگرفتيم كه مي خواهيم اين بار آن نتيجه را هم جبران كنيم./مح
برچسب ها: اردوها ، آمادگی ، تیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار