سالاركيا: باشگاه پرسپوليس كمترين بودجه را دارد

كميته انضباطي خواستار مشخص شدن تكليف طلبكاران شده است

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: كميته انضباطي با ارسال نامه اي از باشگاه پرسپوليس خواستار اين شده كه ترتيب پرداخت بدهي ها به بازيكنان سابق تيم را بدهيم.

محمود سالاركيا، معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: كل بدهي باشگاه پرسپوليس در سنوات گذشته حدود 20 ميليارد تومان است اما كميته انضباطي به خاطر بدهي يك ميليارد و سيصد ميليون توماني توضيحاتي از باشگاه پرسپوليس خواسته است.

سالاركيا، در ادامه اظهار داشت: كميته انضباطي از ما خواسته تا ترتيب پرداخت بدهي يك ميليارد و سيصد توماني به بازيكنان سابق را بدهيم، ما بايد تمام سعي مان را كنيم تا رضايت طلبكارانمان را جلب و حداقل زمان پرداخت بدهي ها را مشخص كنيم.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس بيان كرد: بدهي تيم ما نسبت به ديگر تيم هاي ليگ برتر كمتر است در هر صورت ما تمام سعي مان را مي كنيم كه اين بدهي ها را حل و فصل كنيم.

وي در خصوص گفتارهاي بدهكاران از نپذيرفتن چك تصريح كرد: ما براي اينكه بدهي ها را پرداخت كنيم نياز به زمان داريم و يكدفعه نمي توانيم پول طلبكاران را بدهيم به همين خاطر مجبوريم كه به بازيكنان طلبكار چك بدهيم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: ما بايد تكليف بدهي هايمان را هر چه سريعتر مشخص تا بتوانيم قرارداد بازيكنان جديد را در هيئت فوتبال ثبت كنيم./آق
برچسب ها: سالارکیا ، سنوات ، سیصد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار