در صورت افزايش تيم ها براي مسابقات قهرماني کشور؛

پورمقدم: رقابتهاي هندبال ساحلي را در مناطق شمال و جنوب برگزار می کنیم/نخستين تورنمنت بين المللي در هرمزگان انجام خواهد شد

مسئول هندبال ساحلي گفت: اگر تعداد تيم ها براي حضور در مسابقات هندبال ساحلي قهرمان کشور زياد باشد در مناطق شمال و جنوب برگزار خواهيم کرد.

علي اصغر پور مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دوازدهمين دورده مسابقات هندبال ساحلي قهرماني کشور طي روزهاي 14-17 تيردر مازندران برگزار خواهد شد که اگر تعداد تيم هاي شرکت کننده بالاي 20 عدد باشد بايد اين رقابتها را در مناطق شمال و جنوب کشور برگزار کنيم.

مسئول کميته هندبال ساحلي تصريح کرد: تاکنون تيم هاي زيادي براي حضور در اين مسابقات از طريق تلفني اعلام امادگي کرده اند که بايد اين موضوع به صورت کتبي ارائه شود.

پور مقدم در ادامه گفت: براي اين رقابتها استانهايي نظير گلستان، ايلام و سمنان اعلام آمادگي کرده اند و اين درحالي است که اين مناطق زياد در هندبال ساحلي فعال نيستند.

وي اضافه کرد: سال گذشته در يازدهمين دوره تعداد 17-18 تيم شرکت داشتند و امسال تقاضا براي حضور زياد است و دليل آن هم اين است که چون اين مسابقات در مناطق ساحلي برگزار مي شود به صورت تفريحي و سياحتي نيز مي باشد.

پور مقدم افزود: از روز گذشته تعداد 15 توپ براي هر هيئت استانها به همراه 30 کتاب در مورد قوانين و مقررات جديد هندبال ساحلي و داوري به اين مناطق در حال فرستادن هستيم.
و همچنين سي دي هاي آموزشي نيز در حال اماده سازي است تا در اختيار علاقه مندان قرار گيرد.

وي در مورد برگزاري نخستين تورنمنت بين المللي در کشورمان گفت: قصد داريم تا نخستين تورنمت بين المللي هندبال ساحلي را با حضور تيم هاي آسيايي و اروپايي در بهمن ماه سال جاري در جزيره قشم برگزار کنيم.

پور مقدم گفت: هندبال ساحلي ورزش مفرح و پاکي است که در مناطق کنار دريا انجام مي شود و علاقه مندان خاص خود را دارد و اگر بيشتر در جامعه معرفي شود مطمئن افراد زيادي به طرف اين ورزش خواهند امد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: به هر حال ما در اول راه هستيم و براي اينکه هندبال ساحلي را توسعه و پيشرفت دهيم بايد يک برنامه ريزي طولاني مدت و حمايت ويژه از آن داشته باشيم و با وجود پتانسيل بالا در بازيکناني که در اين رده فعاليت مي کنند اينده درخشاني درآينده خواهيم داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار