در ادامه رقابت‌‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا

مدال برنز مسابقات بر گردن یاسین باقری

وزنه‌بردار دسته 94 کیلویی ایران در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا به مدال برنز رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در ادامه رقابت‌‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا که به میزبانی آستانا در حال برگزاری است، امروز یاسین باقری از ایران در دسته 94 کیلوگرم در مصاف با 9 وزنه‌بردار دیگر کار خود را آغاز کرد.

باقری در مرتبه اول وزنه 161 کیلویی را نتوانست مهار کند، وی در ادامه همین وزنه را به راحتی بالای سر برد و برای حرکت سوم درخواست وزنه 167 کیلویی را کرد که در مهار آن هم ناموفق بود.

در این دسته باقری به مدال برنز رسید.

در پایان حرکات یکضرب الکساندر زایچیخوف از قزاقستان با مهار وزنه 175 کیلویی اول شد و به مدال طلا رسید و شنگو ژانگ از چین با مهار وزنه 168 کیلویی دوم شد.

در ادامه رقابت‌ها و در حرکات دوضرب باقری زمانی روی تخته آمد که کار 6 وزنه بردار دیگر تمام شده بود. وی در حرکت اول به خاطر رعایت نکردن زمان، مهار وزنه 201 کیلویی را از دست داد. باقری در بار دوم این وزنه را مهار کرد تا به رقابت‌ها بازگردد. باقری در حرکت سوم در مهار وزنه 214 کیلویی هم ناکام ماند تا در حرکات دوضرب پس از وزنه‌برداران قزاق با 210 کیلوگرم، چین با 206 و دیگر نماینده چین با 202 کیلوگرم در مکان چهارم آسیا قرار بگیرد.

در مجموع ضربات نیز الکساندر زایچیخوف قزاق که به جای ایلین ایلیا، اعجوبه وزنه‌برداری قزاقستان و رکورددار 94 کیلوی المپیک در این رقابت‌ها حاضر شده بود با مجموع 385 کیلو قهرمان آسیا شد، شنگو ژانگ از چین با مجموع 374 کیلو دوم شد و یاسین باقری با مجموع 362 کیلوگرم به برنز آسیا رسید.
 
برچسب ها: یاسین ، باقری ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار