رییس جمهور گفت : اکنون ایران اسلامی قادر است خدمات مهندسی نفت را به دنیا صادر کند.

 


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس احمدی نژاد امروز در جمع کارکنان پالایشگاه نفت لاوان ساخت بخش مهمی از تجهیزات این پالایشگاه را به دست متخصصان کشور افتخاری برای کشور دانست و افزود : این یک اتفاق مهم است که به عنوان سرمایه ای عظیم برای ملت ایران ذخیره شده است .

وی گفت : اکنون ایران اسلامی قادر است خدمات مهندسی نفت را به دنیا صادر کند .
رییس جمهور مدیریت سوخت و تامین بنزین در داخل کشور را بسیار مهم دانست و افزود : اگر روند واردات سوخت به کشور ادامه پیدا می کرد اکنون باید 80 میلیون لیتر در روز بنزین وارد کشور می شد .
احمدی نژاد تصریح کرد : با همت خانواده نفت ، بنزین سازی در کشور به رغم تحریمها آغاز شد .
رییس جمهور خودباوری را مهمترین دستاورد تلاش و کوشش بی دریغ مهندسان و متخصصان صنعت نفت اعلام کرد و گفت : به زودی ایران به یک قطب و مرجع در صنعت ، دانش وخدمات مهندسی تبدیل می شود .
احمدی نژاد ایران اسلامی را بزرگترین نعمت برای بشریت دانست و افزود : این یک حرف ناسیونالیستی نیست و ملت ایران یک استعداد ، یک فرهنگ و یک پرچم برافراشته برای جهان است .
رییس جمهور گفت : اندیشه ملت ایران ، الهی و متعلق به همه بشریت است و ایرانیان از دیرباز به فکر رفاه ملتهای دیگر بوده اند .
احمدی نژاد بر سرعت گرفتن روند توسعه کشور تاکید کرد و گفت : شیطان و شیطانیان می خواهند ملت ما را سست کنند و از دنیای آرمانی دور کنند .اما ملت ایران بدون توجه به این تهدیدات به حرکت خود به سمت توسعه ادامه می دهد./ع

برچسب ها: ایران ، صادرکننده ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.