جدایی مسالمت آمیز جلالی و چراغپور؛

جلالی: با چراغپور اختلاف ندارم/او گفت مشکل خانوادگی دارد و رفت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: چراغپور بعد از اردوی سرعین دیگر به تبریز نیامد و با اعلام اینکه مشکل خانوادگی دارد ما را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه در تیم تراکتورسازی، جلال چراغپور از کادر فنی تیم تراکتورسازی جدا شده گویا اختلاف فنی او با مجید جلالی باعث جدایی این مربی است.

اختلاف نظر فنی مجید جلالی و جلال چراغپور در اردوی سرعین باعث شد این دو از یکدیگر جدا شوند. البته مجید جلالی از دلیل این جدایی خبر نداشت و زمانی مطلع شد که رسانه ها این خبر را فاش کردند.

گویا بعد از اردوی سرعین چراغپور تراکتوری ها را ترک کرده و به بهانه بیماری دخترش که البته کاملا هم درست است راهی تهران شد و دیگر به اردوی تراکتورسازی و تمرینات این تیم برنگشت، به این ترتیب این دو مربی یا شکل کاملا دوستانه و بدون هیچ حرف و حدیثی از هم جدا شدند و جلالی بدون اینکه دلیل اصلی جدایی دستیارش را بداند در پی مربی جديد به عنوان کمک خود خواهد بود.

در واقع این جدایی از طرف چراغپور بود و از آنجا که هنوز قرارداد این مربی با تراکتور ثبت نشده بود مانعی برای جدایی وجود نداشت و او به راحتی این تیم تبریزی را ترک کرد.
 
مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: من با چراغپور از هيچ لحاظ اختلافي نداشتم، وي نه با من مشکل داشت و نه با باشگاه ولی وقتی اردوی سرعین تمام شد به تهران رفت و دیگر برنگشت.

وی ادامه داد: چراغپور به ما گفت مشکل خانوادگی دارد و ظاهرا دخترش بیمار است، به همین دلیل ما هم او را تحت فشار قرار ندادیم و با جدایی اش موافقت کردیم.

جلالی افزود: در پی جانشینی برای او هستیم البته عجله نداریم و تا آخر هفته تصمیم می گیریم که چه کسی به کادر فنی اضافه شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار