بندرعباس /

اجرای نمایش «مثل آب برای شکلات» در تالار چهارسوی تهران

نمایش «مثل آب برای شکلات» از هرمزگان 16 تیر تا اواخر مرداد در تالار چهارسومجموعه تئاتر شهر تهران به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس کارگردان نمایش «مثل آب برای شکلات» با بیان این که گروه بازیگران نسبت به اجرا در جشنواره فجر تغییر نخواهد کرد، گفت: احتمالاً زمان اجرای این نمایش کاهش پیدا می کند وتغییرات جزئی نیز در اجرای آن خواهیم داشت.

ابراهیم پشتکوهی افزود: تئاتری که به آن اعتقاد دارم باید هم معیارهای تئاترتجربی را داشته باشد و هم بتواند با مخاطب خود ارتباط برقرار کند و درواقع مسئله تئاتر باید مخاطبش باشد.

وی تصریح کرد: برای اجرای نمایش «مثل آب برای شکلات» ما یک رمان آمریکای لاتین را در بستر فرهنگ جنوب ایران پیاده کردیم و می‌توان گفت که این نمایش هم ایرانی است و هم ایرانی نیست، بیشتر رابطه خانواده در آن مطرح است ولی با این حال آداب و رسوم و موسیقیمحلی جنوب ایران در آن وجود دارد.

کارگردان نمایش «مثل آب برای شکلات» گفت: این نمایش به سبک رئالیست جادویی و بر اساس تلفیق دو فرهنگ جنوب ایران و آمریکای لاتین اجرا می‌شود و با مرکزیت قراردادن فضای آشپزخانه، این فضا بهگونه‌ای طراحی شده که تمام حس‌های تماشاگر، همچون حس بویایی و چشایی همراه با حس شنوایی و دیداری به کار گرفته شود.

وی گفت: گروه اجرایی برای تقویت حس بویایی و چشایی تماشاگران، قبل از ورود به سالن، منوی غذایی را به آنان ارائه می‌دهد تا غذای مورد نظر خود را انتخاب و بعد از پایان نمایش آن را دریافت کنند.

در اجرای جدید نمایش «مثل آب برای شکلات»، علاوه بر رویا نونهالی که به عنوان مهمان، بازیگر گروه تئاتر «تی توک» بندرعباس شده، محمد سایه بانی، مریم نحوی، الهام اسکندری، ماندانا لیاقت، فاطمه جعفری، یاشارمحسنی، امیر علی سی‌سی‌پور، معصومه آقا‌بیگلو، علیرضا سرحدی ایفای نقش می کنند.

همچنین بهرنگ عباس‌پورآهنگ ساز این نمایش است و حسین اصیلی و پیمان بخشی نیز به ترتیب به عنوان خواننده و طراح نور در این نمایش حضور دارند./س

برچسب ها: اجرای ، نمایش ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.