میر اسماعیلی: آخوندزاده مربی ارشد تیم ملی است/ به دنبال تعیین سرمربی نیستیم

مدیر تیمهای ملی جودو گفت: مسعود حاجی آخوندزاده مربی ارشد تیم ملی است و فعلا قصد نداریم کادر فنی را تغییر دهیم یا سرمربی اضافه کنیم.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه چرا تیم ملی جودو سرمربی ندارد اظهار داشت: برای تیم ملی بزرگسالان ترجیح می دهیم با همین کادر فنی ادامه دهیم زیرا این کادر موفق عمل کرده است و پکیج کاملی از جودوکاران با سابقه آن را هدایت می کنند به دنبال تعیین سرمربی نیستیم.
 
وی ادامه داد: مسعود حاجی آخوندزاده به عنوان مربی ارشد است، در کنار وی محمود میران در برخی تمرینات حاضر می شود، من هم سعی می کنم با حضور در اردو در کنار تیم باشم ضمن اینکه علی معلومات هم هست خوشبختانه با همین کادر تا الان توانسته ایم به جودو تکانی بدهیم  البته باز هم جای ارتقا دارد و این روند را پی خواهیم گرفت.
 
نایب رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که آیا با وجود این تعداد مربی، مربی ارشد اختیار تام و اختیار عمل یک سرمربی را دارد یا خیر بیان کرد: بله، ما به آخوندزاده اختیار کافی را داده ایم بقیه هم کمک حال وی هستند البته به هرکس اختیار داده می شود در مقابل از آن نفر انتظار هم داریم که به وظایفش عمل کند. آخوندزاده هم تاکنون به نحو احسن کار کرده و مشکلی با وی نداریم.
 
میراسماعیلی تاکید کرد: متاسفانه برخی از افراد فقط به دنبال شیطنت و ایجاد حاشیه هستند،  یکی از دلایل موفقست جودو این بوده است که تمام تمرکز خود را روی مسائل فنی گذاشته و کاری به حواشی نداشته است ما تجربه حاشیه زیاد داریم.
 
مدیر تیمهای ملی خاطرنشان کرد: طی روزهای 5 تا 7 تیر ماه  فدراسیون جودو در حدود 50 جودوکار اعزامی همراه تیمهای ملی نوجوانان، جوانان، کوراش و نیروهای مسلح به مسابقات و یا اردوی های برون مرزی دارد./آق
برچسب ها: جودو ، میراسماعیلی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار