آخر هفته با دریچه – بسته شماره 10؛

بهترین نرم افزار‌های موبایل و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۴/۰۷

در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزار هايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 


 


از صفحه رايانه خود در يك چشم بهم زدن عكس بگيريد + دانلود

این نرم افزار بر روی System Tray ویندوز قرار می گیرد و از طریق آیکون آن شما می توانید به عملیات اصلی آن دست یابید. همچنین از میانبرهای کیبورد می توانید استفاده نمایید که متاسفانه قابلیت ویرایش ندارند و از پیش تعیین شده اند.

این نرم افزار در قالب های متفاوتی از صفحه شما تصویر می گیرد: کل صفحه ، قسمت گرفته شده توسط کاربر پنجره فعال یا حتی تصویر گرفتن با اسکرول.

 

این نرم افزار قابلیت ذخیره تصاویر در فرمت های مختلف را می دهد و آخرین تصاویر گرفته شده را در تاریخچه خود قرار می دهد.


 

 

 

 

برخی از ویژگیهای نرم افزار ScreenPresso Pro:

 

- قابلیت فیلم برداری از یک ناحیه یا کل صفحه

 

- تصویربرداری از بخش یا قسمتی از صفحه نمایش به کمک کلید های میانبر

 

- قابلیت ضبط و ذخیره خودکار تصاویر گرفته شده

 

- قابلیت ویرایش یا افزودن افکت به تصاویر فیلم برداری شده

 

- امکان تغییر سایز و کیفیت تصاویر ضبط شده

 

برای رایانه؛

در سریعترین زمان ممکن فایل های حذف شده را برگردانید + دانلود

بازیابی فایل ها امروزه به یکی از رایج ترین کارهایی تبدیل شده است که اکثر کاربران آن را تنها راه برای بازگردانی فایل های خود می دانند که به هر دلیلی ممکن است از روی انواع حافظه ها پاک شده باشد. مطمئنا بازیابی به صورت سخت افزاری بسیار دشوارتر از حالت نرم افزاری آن است و صد البته شاید 99 درصد بازیابی هایی که امروزه بین اکثر کاربران رایج است همان استفاده از نرم افزارها در بازیابی فایل های حذف شده هستند.

Smart NTFS&FAT Recovery با انواع حافظه هایی که امروزه استفاده از آن ها رایج است سازگار بوده و کاربران می توانند به سادگی هر نوع حافظه ای را برای جست وجو به این ابزار بسپارند. سازگاری با اکثر فرمت هایی که امروزه رواج دارند هم نقش مهمی را در استفاده از این نرم افزار ایفا می کنند چراکه کاربران قادر خواهند با استفاده از Smart NTFS&FAT Recovery بدون هیچ گونه دغدغه ای یک درایو را به این نرم افزار سپرده و منتظر بمانند تا نرم افزار فایل های حذف شده را پس از یک جست و جوی ساده بازیابی کند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Smart NTFS & FAT Recovery:

- سهولت در استفاده از نرم افزار

- سازگار با دو سیستم فایل FAT و NTFS

- سازگار با اکثر فرمت های

- سرعت بالا در جست و جو و بازیابی

- سازگاری کامل با انواع حافظه ها

- حجم پائین و نصب سریع و آسان

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...






- پس از دانلود فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید و اتصال اینترنت خود را قطع كنید و بعد اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- برای كرك كردن نرم افزار از فایل Crack استفاده نمایید.


پرینتر مجازی براي رايانه شما + دانلود

priPrinter Professional Edition 5.6.0.2060 Final نرم افزاری قدرتمند در زمینه پرینت با پشتیبانی از انواع پرینترها و قابلیت پیش نمایش قبل از چاپ می باشد. این نرم افزار به صورت پرینتر مجازی بر روی ویندوز شما نصب می گردد و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا از فایل هایی  که قصد پرینت گرفتن از آنها را دارید قبل از چاپ، یک پیش نمایش تهیه کرده و مشاهده نمایید. مزیت استفاده از نرم افزار priPrinter در این می باشد که با رویت آنچه قرار است بر روی کاغذ شود قبل از انجام آن، از عیب های احتمالی موجود آگاهی پیدا کرده و از هدر رفتن کاغذ و همچنین جوهر یا پودر کارتریج جلوگیری به عمل می آید. نمایش فایل های پرینتی، ذخیره اسناد مورد نظر در فرمت های رایج و محبوب تصویری، پشتیبانی از چاپ دو رو، تعیین حاشیه ها تنها با یک کلیک و کشیدن آنها، قابلیت انتخاب تم برای چاپ، افزودن واترمارک به اسناد، قابلیت بازگشت به مرحله های قبل و بعد، افزودن اشکال هندسی، کتابچه راهنمای ۳ بعدی و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
قابلیت های نرم افزار priPrinter Professional :
   - قابلیت چاپ آسان
   - پیش نمایش چاپ اول خود در بسیاری از زمینه ها
   - قابلیت چاپ کتابچه و پوستر
   - توانایی چاپ دورو
   - امکان اندازه گیری
   - ابزار Loupe
   - امکان تغییر حاشیه و ناودان با کلیک ماوس و کشیدن آنها
   - قابلیت ارائه گزارش فضای خالی و اطلاعات زائد
   - قابلیت ذخیره فایل
 
 
 
حجم نرم افزار: 4.1mb

ویندوز را از روی فلش مموری نصب كنيد + دانلود نرم افزار
 

با توجه به روی کار آمدن حافظه های قابل حمل، همچون فلش مموری ها، میزان استفاده از انواع سی دی و دی وی دی ها بسیار کاهش یافته و بسیاری از افراد برای انتقال داده و اطلاعات خود از این قبیل حافظه ها استفاده می نمایند.

بنابراین اگر شما نیز جز آن دسته از افراد هستید و می خواهید ویندوز خود را از روی فلش مموری نصب نمایید، نرم افزار WinSetupFromUSB برای شما بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار فلش مموری شما را به شکل دیسک بوت در می آورد و شما را قادر می سازد تا به راحتی بتوانید ویندوزهای XP, 2000, 2003, Vista, 7 و 8 را از روی فلش مموری نصب کنید.


نسخه 22 برای رایانه؛

فایرفاکس خود را به روز کنید + دانلود

موزیلا فایرفاکس مرورگری است که توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-upاز جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spywareها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbarها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Themeهای گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
 

قابلیت های كلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:

 

- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل - سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب - دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه) - امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت - جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان - جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup - bloker) - محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی - مدیریت حرفه ای تر Add-on ها - استفاده ساده تر از نرم افزار - پشتیبانی از HTML نسخه 5 - پشتیبانی از نسخه 3 CSS - امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM - کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه - سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات - آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن) - امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها - امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده - کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند - انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف - و ...  .

 

 

 

برخی خصوصیات جدید فایرفاکس:

 

- کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم -افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه - افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها -بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس - افزایش سرعت رابط کاربری - پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس - بهبود اسکرول بار - پایداری بیشتر مرورگر.

 

 

 

برای دانلود نسخه (فارسی / انگلیسی) بر روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید:

  برای دانلود نسخه فارسی اینجا را کلیک کنید

  برای دانلود نسخه انگلیسی اینجا را کلیک کنید


برای رایانه؛

Foxit Reader نرم افزاری برای مطالعه اسناد پی دی اف + دانلود

فایل های PDF دقیقاً همان گونه ای چاپ می شوند که شما آن را در مانیتور می بینید، با همان صفحه بندی، فونت و عکس های موجود، بدون اینکه وابسته به محیطی باشند که در آن ساخته شده اند. علاوه بر این امنیت در این فایل ها نسبت به سایر فرمت های موجود بسیار بالاتر است و حتی امکان رمزگزاری روی فایل جهت امنیت بیشتر نیز ممکن است.

نرم افزار Foxit Reader ابزاری کوچک و قدرتمند و سریع برای خواندن و مشاهده اسناد پی دی اف می باشد. این نرم افزار به شما امکان باز کردن، مشاهده و پرینت هرگونه فایل پی دی اف را می دهد. این نرم افزار امکاناتی همچون زوم بر روی نوشته ها، جستجوی کلمات خاص، گرفتن پرینت از متن، تنظیمات مربوط به نمایش و بسیاری از ابزارهای متنوع دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این نرم افزار ابزارهای متفاوتی قرار دارد ابزارهایی که با کمک آنها می توانید فایل های PDF مورد نظرتان را ویرایش نمایید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Foxit Reader:

- قابلیت خواندن سریع فایل های پی دی اف

- دارای امکانات و ابزارهای مطالعه فایل های پی دی اف

- توانایی ویرایش قسمت های دلخواه از فایل پی دی اف مورد نظر

- امکان تهیه پرینت از فایل های پی دی اف

- جایگزینی مناسب برای نرم افزار Adobe Acrobar Reader

- و ...

  برای دانلود اینجا را کلیک کنید


 

حفاظت 360 درجه از گوشی های همراه؛

اين نرم افزار سرقت گوشي را گزارش كرده و آن را قفل مي كند + دانلود

با نصب اين نرم افزار بر روي گوشي نوكيا خود مي توانيد از شر ويروس ها و بدافزارها در امان باشيد.

ویژگی های نرم افزار :

- نظارت بر روند نصب برنامه‌ها

- اسکن ویروس (ویروس‌یاب)

- فایروال شبکه، نظارت و محدود کنندهٔ ترافیک اینترنت

- بهینه سازی و پاک‌سازی سیستم شما

- جلوگیری از هرزنامه‌ها و مسدود کنندهٔ تماس های تلفنیِ مزاحم

- گزارش و قفل کردن گوشی به سرقت رفته

- اجرای خودکار برنامه و فعال شدن در پس‌زمینه

- مدیریت برنامه های نصب شده، پشتیبانی قدرتمند نرم افزار برای اشکال زدایی و پاک‌سازی.

- پشتیبانی از: برنامه‌های در حال اجرا، تغییر پیام های مسدود شده / تماس، ارسال پیام ….

- و بسیاری از ویژگی های بسیار مفید دیگر…

 

 

 

براي دانلود اينجا را كليك كنيد.

سیستم عامل: سیمبین S^3

 
پسوند: .sis

فتوشاپ لمسی؛

بهترین نرم افزارهای ویرایش تصویر برای تلفن همراه و تبلت + دانلود

  گاهی اوقات در گوشه ای از خیابان یا طول سفرهایمان سوژه ی بکر و جدیدی را برای عکاسی پیدا می کنیم، در این مواقع حتی اگر دوربین حرفه ای هم داشته باشید باز هم ریسک نمی کنید تا آن را آماده کنید، شاید در طول این مدت سوژه را از دست بدهیم، بهترین کار این است دست در جیب خود کنید و با تلفن همراهتان که معمولا دوربین (نه چندان قوی) دارد، سوژه را شکار  کنید.


امروز ها تلفن ها کم کم دارند جای دوربین ها را می گیرند، بلاخص که امروزه هر کس که دوربین حرفه ای هم نداشته باشد باز یک تلفن هوشمند در دستانش گرفته و می خواهد با همان بهترین عکس ها را ضبط کند، اما یادتان باشد تنها با گرفتن عکس کار تمام نمی شود، بلکه باید آن تصویر را ویرایش کرد تا مطلوب همگان شود.



نرم افزار های زیادی برای ویرایش تصویر در تلفن همراه وجود دارد که گل سر سبد آنها نرم افزار فتوشاپ لمسی است، امکاناتی از قبیل سایز کردن و انجام تغییراتی مانند مات کردن تصویر، رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید و برش قسمتی از تصویر تنها با لمس کردن آن از جمله مهمترین ویژگی های این نرم افزار به حساب می آید.
البته دادن حالت های مختلف به تصویر (افکت گذاری) که از جمله ویژگی های برجسته ی تمام نرم افزار های شرکت adobe است، در فتوشاپ لمسی نیز وجود دارد.

  دانلود
نرم افزار فتوشاپ لمسی برای اندروید


نسخه ي لمسي نرم افزار "فتوشاپ" با داشتن سرعت اجراي بالاتر از جمله پيشنهادات امروز 0 و 1 به شما مي باشد.





تنها با يک کليک تصويرتان را ويرايش کنيد (برای رایانه)

اگر فرصت کافي براي رتوش کردن تصاوير خود را نداريد و يا کار کردن با نرم افزار هاي قدرتمند اصلاح تصوير برايتان مشکل است ما به شما يک نرم افزار کم حجم و کاربردي را براي اصلاح تصوير هايتان معرفي مي کنيم.
 face smoother يک نرم افزار ساده و کم حجم برای رایانه است که نياز به آموزش خاصي نيز نداريد.



  لینک دانلود  برای رایانه

  یک برنامه ویرایش عکس تمام عیار  (سیستم عامل ios و اندروید)

نرم افزار جالب و كاربردي Color Splash VERSION 1.6 که برای سیستم عامل iOS و آندرويد طراحی شده به شما این قدرت را می دهد تا عكس هاي گوشيتان را به شكل هاي زيبا ويرايش و يا آنها را با هم ادغام كنيد.


نرم افزر snapseed (سیستم عامل ios)

نرم افزر snapseed يکي از اصلي ترين رقباي فتوشاپ براي تلفن هاي هوشمند محصوب مي شود اين نرم افزار را مي توانيد براي ios دانلود کنيد.



نرم افزار ويرايش عکس برای نوکیا و اندروید

با نصب اين نرم افزار روي تلفن همراهتان مي توانيد با اضافه کردن افکت هاي مختلف عکس هايي جالب از تصاوير ذخيره شده در تلفن همراهتان بسازيد، البته اين رو بايد بدونيد که اين نرم افزار در دو سيستم عامل سيمبين و اندروييد قابل اجراست و هنگام استفاده باید به اينترنت متصل باشيد.





رسم توابع رياضي را به گوشي هوشمند خود بسپاريد + دانلود

مسئله های ریاضی همیشه برای دانش آموزان چالش بر انگیز بوده است و در این میان رسم توابع مختلف نیز بسیار سخت است. اپلیکیشن Quick Graph ابزاری برای رسم نمودار معادلات و توابع ریاضی در گوشي هاي آيفون است.

در Quick Graph می‌توانید توابع دو بعدی و یا سه بعدی را رسم کنید. می‌توانید با قابلیت‌های مالتی‌تاچ گراف و نمودار رسم شده را دقیقاً مورد بررسی قرار دهید، در این ابزار جدای از قابلیت تایپ کردن تابع مورد نظرتان با کیبورد اختصاصی تعبیه شده در برنامه، می‌توانید از تعداد زیادی توابع پیش‌فرض موجود در برنامه نیز کمک بگیرید.

 

 

 

 

براي دانلود Quick Graph اينجا را كليك كنيد.


نرم افزاري كاربردي براي گوشي همراه شما؛

تبديل مقياس‌هاي اندازه‌گيري به يكديگر + دانلود

بسیاری از اوقات پیش می آید که در انجام کارها نیاز به تبدیل واحد های مختلف به هم پیدا می کنیم، Convertor Pro نرم افزاری است که در این زمینه نیاز شما را کاملا برطرف می کند. این برنامه می تواند بیش از ۴۰۰ واحد مختلف را در ۲۵ مقیاس به یکدیگر تبدیل کند که از جمله آنها می توان به مسافت ، طول ، فشار ، سرعت ، شتاب ، توان ، زمان ، گشتاور و ولوم و . . . اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این برنامه رابط کاربری زیبا و کاربر پسند است.
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 700 کیلوبایت


سینما گراف چیست و چطور می توان عکس سینماگراف گرفت؟

تصویری جادویی میان عکس و فیلم بسازید + دانلود نرم افزار

سینماگراف به تصاویری گفته می‌شود که بخشی از آنها در حال حرکت هستند. درست همانند عکس های جادویی هری پاتر.
شاید تابحال این گونه از عکس ها را دیده باشید. اگر هنوز هم واژه سینما گراف برای شما کاملا معنا نشده به عکس های زیر توجه کنید.
 




Cinemagraf: Una impactante aplicación lenticular
 


چطور می توان عکس سینماگراف ساخت؟

اگر شما هم از این عکس های خوشتان آمده و می خواهید یکی از آنها را برای خود بسازید باید به شما بگوییم که کار خیلی سختی را پیش رو ندارید. امروز دریچه برای شما نرم افزارهای لازم برای ساخت سینما گراف را آماده کرده است.
برای ساخت این نوع تصاویر از ابرازهای مختلفی می‌توان استفاده کرد. ما در این نوشته به بررسی چند نرم‌افزار موبایل خواهیم پرداخت که استفاده از آنها بسیار ساده است.

برنامه‌های آیفون

۱. Cinemagr.am

با استفاده از این نرم‌افزار رایگان یک ویدئو گرفته و سپس بخشی از این فیلم را برای ساخت تصویر ثابت استفاده خواهید کرد. در مرحله بعد جایی از تصویر را که می‌خواهید متحرک باشد را هایلایت می‌کنید. حالا سرعت پخش فیلم را انتخاب کرده و جها پخش فیلم را نیز تعیین کنید. 

در نهایت هم می‌توانید فیلترهایی را به تصویر اضافه کنید. این نرم‌افزار به شدت مشابه اینستاگرام است و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید آنرا علاوه بر شبکه‌های اجتماعی معمول در شبکه اجتماعی خود نرم‌افزار نیز به اشتراک بگذارید. 

   برای دریافت لینک دانلود Cinemagr.amاینجا را کلیک کنید.

 

۲.  Flixel

راز ساخت تصاویر سینماگراف خوب ثابت نگاه‌ داشتن دوربین است. این نرم‌افزار هنگام پردازش تصاویر به شما خواهد گفت که آیا تصاویرتان لرزش بیش از حد دارند یا خیر. با استفاده از این نرم‌افزار تنها ۴ ثانیه فرصت دارید تا فیلم مورد نظر خود را ذخیره کنید. سپس می‌توانید این فیلم را بریده و با اضافه کرده فیلتر تبدیل به یک سینماگراف کنید. 

 

Flixels

   برای دریافت لینک دانلود Flixel اینجا را کلیک کنید. 

 

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید کل فیلم را تبدیل به تصویر کرده و یک تصویر متحرک داشته باشید و یا باهایلایت کردن بخشی از تصویر یک سینما‌گراف بسازید.

در این نرم‌افزار هم امکانات به اشتراک گزاری فراهم شده است. البته امکان نگه‌داری تصاویر به صورت خصوصی هم فراهم است. در نهایت می‌توانید این تصاویر را با ۲ فرمت MP4 و GIF در ذخیره کنید. 

 

۳. Kinotopic

این نرم‌افزار هر سینماگراف را یک کینوس (kinos) می‌نامد. برای ساخت هر کینوس ۳ ثانیه برای ضبط تصویر فرصت دارید. البته می‌توانید ۳ ثانیه از تصویری را هم که قبلا با دوربین آی‌فون گرفته‌اید را استفاده کنید. سپس فیلتر مورد نظر خود را افزوده و جایی از فیلم را که می‌خواهید متحرک باقی بماند را هایلایت کنید. 

kinotopic

ویژٰگی شاخص این نرم‌افزار در منوی Settings نهفته است. اگر تصویری را که گرفته‌اید لرزش زیادی داشته باشد می‌توانید در این قسمت لرزش آن را بگیرید. 

برای دریافت لینک دانلود Kinotopic اینجا را کلیک کنید.

 

۴. ICinegraph

کار را مانند همیشه با گرفتن فیلم و یا انتخاب فیلمی‌ که قبلا گرفته‌اید شروع کنید. ویژگی‌ بارز این نر‌م‌افزار نداشتن محدودت در مدت زمان فیلم‌برداری است. در مرحله بعدی یک بخش از فریم‌های گرفته شده را برای کار انتخاب می‌کنید. سپس بخشی از تصویر را که می‌خواهید متحرک باشد را انتخاب می‌کنید. البته در این نرم‌افزار هم می‌توانید یک تصویر تمام متحرک بسازید. 

icinegraph

 
برای دریافت لینک دانلود ICinegraph اینجا را کلیک کنید.
 

برنامه‌های آندروید

۱. Fotodanz

با اجرای این نرم‌افزار ۳ تا ۵ ثانیه می‌توانید فیلم بگیرید. در این نرم‌افزار برخلاف برنامه‌های دیگر باید دور محلی که می‌خواهید متحرک بماند یک دایره ترسیم کنید. در مرحله بعد می‌توانید پیش‌نمایش کار را ببینید و در صورت لزوم اصلاحات لازم را انجام دهید. در این نرم‌افزار هم می‌توانید از فیلترهای متفاوتی برای تصویر استفاده کنید. 

fotodanz

 برای دانلود برنامه Fotodanz اینجا را کلیک کنید.

 

۲. Pictoreo

قبل از شروع استفاده از این نرم‌افزار باید در آن ثبت‌نام کنید. تنها ۳.۵ ثانیه برای گرفتن فیلم فرصت دارید و با هایلایت کردن بخش مورد نظر فیلم را می‌سازید. سپس پیش‌نمایش کار را دیده و می‌توانید آن‌را اصلاح کنید. دقت کنید که فایلهای ساخته شده توسط این نرم‌افزار با فرمت MP4 هستند. 

pictoreo

 
 
 
برنامه ویندوز فون
 
1- Cinemagraph
 
این برنامه برای ایجاد تصاویر سینما گراف در گوشی های ویندوز فون طراحی شده است. در این نرم افزار هم تنها کافی است تا محدوده ای را که می خواهید تا متحرک باشد را انتخاب کنید و عکس متحرک خود را بسازید.
 




 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

 

 

 

دریچه مجله خبری رادر فارس توییتر دنبال کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
سلام. اجر همه دست اندرکاران سایت خوبتان با امام عصر اقا امام زمان عج. برا سلامتی امام زمان عج و نزدیک شدن فرجش صلوات. واقعا سایتتون بی نظیره.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۵۷ ۰۴ دی ۱۳۹۳
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
cyros
۱۳:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۳
روزى دوباره نه من کلا تو سايت شما هستم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۴۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
سلام واقعا سایتتون عالیه من حداقل روزی 2بار به سایتتون سر میزنم

لطف میکنید برنامه تلفن مجازی (فارسی) بزارید میخام خط تلفن ثابتو از طریق مودم بهش وصل کنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۰۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
س. نرم افزار های معرفی شده بسیار عالی هستند.ممنون از کسایی که در جهت آگاهی مردم خودشون شب و روز تلاش میکن
*************************
یه سؤال داشتم...؟؟؟؟
من از فایر فوکس بتا 24 استفاده میکنم ولی چرا نمیدونم صفحه خانگیش که گوگل گذاشتم ارور میده یا اینکه میخوام جمیل خودم رو باز کنم ارور برخورد میکنم و به صفحه حمیل نمیره یا اگه بخوام افزونه از خود سایت فایر فوکس بگیرم ارور میده و باز به همین مشکل برخورد میکنم حتی با مرورگر های دیگه هم امتحان کردم باز به همین منوال بوده .... خواستم بگم لطفا میشه راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
dadras
۱۸:۱۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
سلام لطفا یک انتی ویروس خوب و راحت رو معرفی کنید. ممممممممممممممممممممممممممنون
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۰۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
لطفا برای سایتتان یک جستجو گر بذارید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۵:۵۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
لطفابازيهاي جديد جاوا را به ايميلم بفرستيد
باتشكرازشما و همكاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۷ تير ۱۳۹۲
مرسی.
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۳:۱۵ ۱۴ تير ۱۳۹۲
متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۷:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۲
mccccccccccccccccc
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۲۱:۳۰ ۱۰ تير ۱۳۹۲
سلام ممنونم

این نرو افزار طراحی سینماگراف واسه کامپیوتر نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
mary
۱۹:۰۱ ۱۰ تير ۱۳۹۲
سلام.ممنونم نرم افزار رو نصب کردم.لطفا نحوه ی کا بااونم توضیح بدید ممنون میشیم.
راسی من خیلی دنبال یه انتی ویروس خوب که نصب اون راحت ومناسب با ویندوز xpباشه گشتم اما دچار مشکل میشدم وبا انتظاری که از توانایی گروه دریچه ایا دارم،اینکه تموم نرم افزارها در دسترسشونه. ازتون میخوام اونو تو سایتتون بزارین..
با سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۱ ۰۸ تير ۱۳۹۲
با سلام و تشکر از نرم افزار های خوبتان.سرعت اینترنت من بسیار پایین است چه کار کنم؟سرعت دانلود هم حداکثر4کیلوبایت بر ثانیه است. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۹:۴۳ ۱۰ تير ۱۳۹۲
با دست میشه این کارو انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۲
عالی بود20 20 20
Iran (Islamic Republic of)
mary
۱۱:۳۰ ۰۷ تير ۱۳۹۲
سلام ممنون از سایت خوب وپر اطلاعاتتون.. راستش من نرم افزاری که بشه با اون فایل های پاک شده رو برای همیشه حذف وغیرقابل برگشت کرد رو میخوام.اگه میشه اونو حتما تو سایتتون قرار بدید.خیلی ممنون...
منتظر ام!!!
Iran (Islamic Republic of)
دریچه
۱۰:۳۱ ۰۸ تير ۱۳۹۲
سلام این نرم افزار قبلا در صفحه دریچه بود و شما می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید:

www.yjc.ir/fa/news/4390201/فایل-های-خود-را-برای-همیشه-پاک-کنید-دانلود
آخرین اخبار