تولید "تندر90" با یک ایربگ تا مهر ماه/محدوديت در تامين قطعات و سنسورها براي نصب دو ايربگ

معاون وزیر صنعت گفت:در حال حاضر تأمین برخی قطعات و سنسورها جهت نصب ایربگ بر روی خودرو با محدودیت روبرو است که به همین دلیل از دولت خواسته‌ایم تا زمان اجبار نصب دو ایربگ بر روی خودروها مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛محسن صالحی نیا گفت: در حال حاضر تأمین برخی قطعات و سنسورها جهت نصب ایربگ بر روی خودرو با محدودیت روبرو است که به همین دلیل از دولت خواسته‌ایم تا زمان اجبار نصب دو ایربگ بر روی خودروها مورد بازنگری قرار گیرد. بر این اساس قرار شد 20 درصد خودروها مجوز داشته باشند تا بدون نصب دو ایربگ و فقط با یک ایربگ تولید شوند.
 
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه مهلت‌دهی به خودروسازان برای نصب دو ایربگ بر روی تولیداتشان با تشخیص وزارت صنعت و سازمان استاندارد در قالب یک جدول زمان‌بندی شده انجام خواهد شد، افزود: طبق مصوبه دولت، مهلت جدید خودروسازان توسط وزارت صنعت و با هماهنگی سازمان استاندارد تعیین خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر برخی خودروها با محدودیت تأمین ایربگ از خارج روبرو هستند که" تندر 90" از جمله این خودروها است و به منظور برخی تغییرات در جلوی خودرو قرار شد خودروسازان تا اول مهر یا حداکثر اول آبان تولیداتشان را با یک ایربگ عرضه کنند.
 
* تولید انبوه برخی خودروها با دو ایربگ
 
صالحی‌نیا با بیان اینکه در حال حاضر نصب دو کیسه هوای راننده و سرنشین در مورد سمند، سورن، رانا، پژو206 و تندر 90 به تولید انبوه رسیده است، گفت: مجوز تأییدیه نمونه برای ساماندهی سایر خودروها نیز صادر شده است.


برچسب ها: ایربگ ، سنسور ، تندر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۶ تير ۱۳۹۲
ای کاش مثل خوردوسازان پیشرفته که قطعات سطح پایین و متوسط رو می خرن و قطعات های تک و سطح بالا که گران تر هم هستند و ارزش افزوده بالاتری رو دارن می سازن

شما هم این سنسورها پردازنده ها چیپ ست ها ایبرک سیستم های توربو و گیربکس اتوماتیک و موتور رو می ساختید

نه همه رو وارد می کردید..
آخرین اخبار