آيت‌الله هاشمي در ديدار با جمعي از فعالين سياسي حوزه علميه قم:

بايد همه مسئولان و مردم، دولت آينده را براي حل مشكلات ياري كنند

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار جمعي از فعالان سياسي حوزه علميه قم،با تسليت شهادت شهيد مظلوم دكتر بهشتي و يارانش در فاجعه هفتم تير گفت: اولين گام را در انتخابات براي تغيير شرايط اداره كشور و تعيين حركت انقلاب در مسير اعتدال و عقلانيت را خوب برداشتند و اكنون زمان همدلي و همراهي با دولت آينده فرا رسيده است.

به گزارش حوزه سياسي باشگاه خبرنگاران؛ آيت الله هاشمي رفسنجاني امروز در ديدار جمعي از فعالان سياسي حوزه علميه قم،با تسليت شهادت شهيد مظلوم دكتر بهشتي و يارانش در فاجعه هفتم تير، به شرايط جديد ايجاد شده در كشور پس از حماسه سياسي 24 خرداد ماه اشاره كرد و گفت: مردم فهيم و زمان شناس كشورمان، اولين گام را در انتخابات براي تغيير شرايط اداره كشور و تعيين حركت انقلاب در مسير اعتدال و عقلانيت را خوب برداشتند و اكنون زمان همدلي و همراهي با دولت آينده فرا رسيده است.

وي با اشاره به حجم مشكلات كشور در عرصه هاي اقتصادي، سياسي و فرهنگي و اجتماعي گفت: مشكلات پيش روي دولت آينده بسيار زياد است و همه مسئولان دلسوز و مردم متعهد كشورمان، بايد دست در دست يكديگر، دولت آينده را در راه تحقق برنامه ها و اهداف خود ياري و پشتيباني كنند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، آگاهي و هوشياري به موقع مردم را توفيقي بزرگ براي كسب دستاوردهاي اخير كشور دانست و گفت: لطف خداوند همواره شامل نظام اسلامي و مردم كشورمان بوده است و براي داشتن چنين مردمي بزرگوار، وفادار و قدرشناس بايد خداوند را شاكر باشيم.

در ابتداي اين ديدار، جمعي از حضار با تبريك حضور حماسي مردم در انتخابات 24 خرداد، ديدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد فضاي جديد ايجاد شده در كشور بيان داشتند و براي همكاري با دولت جديد و رفع مشكلات و موانع موجود اعلام آمادگي كردند.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار