اردبیل /

شهرک‌های صنعتی بهترین زیرساخت در خلق حماسه اقتصادی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی با توجه به استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی بهترین ظرفیت و ارزشمندترین منبع در خلق حماسه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمد ملاطفی در بازدید از چند طرح تولیدی و صنعتی در نمین، اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهرک‌های صنعتی تمامی امکانات و خدمات برای سرمایه‌گذاران مهیا می‌شود و آنها با کمترین دغدغه تنها به فکر تولید و رشد و بالندگی اقتصادی هستند، ضرورت دارد سرمایه‌گذاران از این ظرفیت استفاده کرده و بستر تولید و خلق حماسه اقتصادی را در ادامه سال‌جاری فراهم آورند.

وی تصریح کرد: ‌شهرستان نمین به دلیل موقعیت اقلیمی، ‌استعدادهای طبیعی و شرایط جغرافیایی از مستعدترین مناطق برای برپایی واحدهای تولیدی و صنعتی است که با توجه به قرار گرفتن در محور ترانزیتی می‌تواند زمینه صادرات و ارسال آن به سایر مناطق نیز به سهولت فراهم آید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: در سالی که مزین به حماسه سیاسی و اقتصادی است بعد از حضور مقتدرانه ملت در خلق حماسه سیاسی این بار جهادگران عرصه تولید و همچنین متولیان حمایت‌کننده از تولیدکنندگان و صنعتگران باید وارد کارزار شده و با دوراندیشی و تدبیر، زمینه خلق حماسه اقتصادی را بهتر و مطلوب‌تر فراهم آورند.

ملاطفی با بیان اینکه اکثر شهرهای استان اردبیل با توجه به مرزی بودن و افزایش تولیدات کشاورزی در مسیر تولید واحدهای صنعتی قرار دارند، اضافه کرد: وضعیت واحدهای صنعتی در نقاط مختلف استان به ویژه نمین حکایت از آن دارد که با گستردگی فعالیت می‌توان بهره‌وری را به سرعت افزایش داد.

وی بیان کرد: با توجه به وجود واحدهای تولیدی موفق در نمین و علاقمندی سرمایه‌گذاران برای حضور در این عرصه به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگر باید در حوزه تولیدات صنعتی و فرآوری محصولات کشاورزی با قوت و قدرت وارد میدان شد، چراکه زمینه سرمایه‌گذاری هم در بخش صنعتی و تولیدی و هم معدنی در این منطقه مهیا است./س

برچسب ها: اردبیل ، خلق ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.